Hoe krijg ik deze uitlaatbout los?

Foggy

Active Member
Hallo, ik probeer m'n uitlaat eraf te halen, maar loop tegen deze bout aan die er maar niet uit wil. Het is een stervormige inbusbout (hoe verzinnen ze het bij Kymco). Een stervormige sleutel heb ik niet. Iemand enig idee hoe ik hem toch los krijg? Toren en gewone inbussleutel krijgen geen genoeg grip.
 

Attachments

  • 20211023_202819.jpg
    20211023_202819.jpg
    145.3 KB · Views: 28
Advertisement - register to remove this

De bits daarin zijn te klein. Ik heb een hele serie bitjes, torx sleutels en inbussleutel geprobeerd. De grootste torx die ik had, had nog een beetje grip, maar wilde ook niet. Ik probeer stukje bij beetje m'n blok (New dink) te demonteren, maar struikel over deze bout.

Edit:
Opgelost!
Een buurjongen van 2 garages verder kwam thuis en die had een set grote torx.
Nummer 45 deed het hem.
Morgen weer verder, want de honden moeten mij nu uitlaten.
 
Last edited:
De bits daarin zijn te klein. Ik heb een hele serie bitjes, torx sleutels en inbussleutel geprobeerd. De grootste torx die ik had, had nog een beetje grip, maar wilde ook niet. Ik probeer stukje bij beetje m'n blok (New dink) te demonteren, maar struikel over deze bout.

Edit:
Opgelost!
Een buurjongen van 2 garages verder kwam thuis en die had een set grote torx.
Nummer 45 deed het hem.
Morgen weer verder, want de honden moeten mij nu uitlaten.
potverdikkeme wat zijn die torx boutjes irritant. Had ik ook bij mn spruitstuk, toen k m voor t eerst los wou halen. en ook zaten ze bij mn uitlaat :/
 
potverdikkeme wat zijn die torx boutjes irritant. Had ik ook bij mn spruitstuk, toen k m voor t eerst los wou halen. en ook zaten ze bij mn uitlaat :/
Ze hebben wel meer grip. Dus minder snel kapot draaien.. Voor spruitstuk ben ik meer voor de zeskant flensboutjes.
Aangezien ik ook al eens van iemand een foto hebt gezien van een minarelli blok waar de inbus de standaard is.. En die boutjes in het spruitstuk zagen er niet erg gezond meer eruit.
 
Back
Top