Hoe krijg ik dit eraf?

Monk

Well-Known Member
hey, kben me blok uit elkaar aan het halen, maar oik krijg dit er niet af:
afb0495cf.jpg


is daar een speciale manier voor ofzo?
 
Advertisement - register to remove this

Geert said:
ok, k geef deze even een kickje omdat ze hier altijd mouwen dat je de search moet gebruiken :p:W aangezien ik nog niet veel van het verhaal hier snap en toch nog even een vraag over dit onderwerp heb zet ik hem hier even neer :)

zoals je ziet heb ik hier de hoofdmoer (om het zomaar even te noemen) en die andere drie boutjes die het slakkenhuis aandrijven er al afgehaald maar nu zie ik in dit topic dat hij nog magnetisch vast zit en mijn vraag is of dan dit die magneetjes zijn.

hoe haal je deze er dan zonder een vliegwieltrekker oid eraf?


en als ik nou echt een trekker moet kopen bestaan er dan ook dergelijke waar je ook mee het koppelingshuis eraf kan krijgen.


thnx alvast. Geert

Neej dit zijn niet die magneetjes.

beunen of met een hamertje voorzigtig het vliegwiel van het konische gedeelte van je krukas tikken.

jah maar dat is weer een heel ander stuk gereedschap! teweten een koppelings sleutel. kost ook geen donder meer tegenwoordig

suc6
 
magneten zitten ook niet was , dat was BS va een of ander gek , de magneten heb je niks meet te maken.

de vliegwiel trekker komt in het gat om waar de moer zit zegmaar , daar zit (links) draad in...

trekker erop en losdraaien....\

en een trekker kost maar 6/7 euro ofzo..
 
psapp007 said:
Neej dit zijn niet die magneetjes.

beunen of met een hamertje voorzigtig het vliegwiel van het konische gedeelte van je krukas tikken.

jah maar dat is weer een heel ander stuk gereedschap! teweten een koppelings sleutel. kost ook geen donder meer tegenwoordig

suc6


nooit met een hamer !!! :|
 
Back
Top