Hoe krijg ik de Ontsteking er af?

Aerox-No-Fear

Well-Known Member
Ik heb mijn waterpomp er en de bout van de ontsteking heb ik ook los maar nu is de vraag hoe krijg ik mijn ontsteking los of er af ? of moet ik er mee naar de dealer dat hun daar speciaal gereedschap voor hebben? owja het gaat hier natuurlijk om een Water gekoelde scooter :D
 
Advertisement - register to remove this

je ontsteking gaat los met een schroevendraaier en je vliegwiel met een poulietrekker (en dat is wat jij bedoelt :):p ). Voor een paar euro's kun je zo'n poulietrekker kopen, dingen zijn niet zo duur...
 
Originally posted by monstaboy
Gewoon ff je vliegwiel ondersteunen en er met een hamer op rammen, en elke paar slagen ff een stukje ronddraaien, dan kan je em er zo af trekken.

Of een nieuwe kopen ;) Ik zou voor de poulietrekker gaan, kosten geen drol en wel zo veilig.
 
Moet je ook zo'n vliegwieltrekker om bij je CDI te komen? En je kan er dus aan via het waterpompje dus. Dus je hoeft je blok niet te splitsen om bij je ontsteking te komen (opluchting:D )
Greetz Dimi

En als je dat koelhuisdeksel eraf haalt, stroom daar dan water uit? Mss domme vragen, maar sta kiever niet voor verassingen.
 
Last edited:
Back
Top