This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoe kan ik zien hoe oud mijn Aerox is?

Da-BRT

Trike builder
Ik heb een schade Aerox gekocht zonder kappen en dergelijke, maar wel het complete technische gedeelte.

Volgens de verkoper is hij van eind 2004 en heeft net 4000 km gelopen. Maar hoe kan ik dit controleren.

Kan ik iets zien aan het VIN nummer? Of staan er ergens jaartallen in het frame, motor of iets dergelijks?

Ik wil hem namelijk gaan gebruiken voor een project.

nagaan wat voor of het een nieuw type kabelboom heeft! maar volgens mij zie ik al een oud type dasboard dus dat klopt al niet!

nja zegt eigenlijk al genoeg.. het verhaal van hem klopt niet!! kabelboom is dus oud type, dasboard is oud typ.. dus eind 2004 Klopt Zeker niet!!

Dash zit er niet op op de foto. Zit een analoge km teller op en een digitale brandstofmeter/koelvloeistof meter.

Maar nergens waar ik echt een datum uit af leiden kan, want dat is wel gemakkelijker met onderdelen bestellen.

EDIT: stom tellerunit zit er wel op. had ff niet goed gekeken. HEb hem nu in de schuur gelegd.

der zit toch een controle sticker op je benzine tank en de zijkant van je buddy met het jaartal er op of heb ik dit nu verkeerd ??

ik zeg dat ie uit 2002 is

Last edited:
Nop tank net bekeken en daar zit geen sticker op.

Ik heb geen buddy bak of andere kappen erbij dan op de eerste foto.

Ja, klopt met afgebroken hendeltje.

Dus ergens 2002. Mooi dan weet ik waar ik rekening mee moet houden als ik iets wil bestellen.

Als het voor onderdelen is, dan boeit het toch niet zoveel. Je wilt er toch een sprint scooter van maken. Alleen moet je even uitkijken met de voorvork, de rest past allemaal.

DeJongh said:
Als het voor onderdelen is, dan boeit het toch niet zoveel. Je wilt er toch een sprint scooter van maken. Alleen moet je even uitkijken met de voorvork, de rest past allemaal.

Misschien voor motor en kabelboom delen gemakkelijk als je weet van wanneer hij is.

Wie zegt hier iets over een een sprint scooter Had je mijn naam gezien? Ik ga een trike bouwen puur voor de show en/of om mee te nemen naar Caddy meetings.

Zodra ik mijn auto RDW gekeurd heb begin ik met het project en zal ik een project topic aan gaan maken.

Voor nu zeg ik even niets meer.

vaak staat ook het jaartal getikt in een aantal onderdelen, zoals carterdelen, velgen, carterkap, als er daar 02 staat is die van dat jaartal, of wat vaker voorkomt een jaar later dus 2003. dit kunnen stikkers zijn op benzinetank, stuur en dat soor delen. of gewoon een soort logo op de andere delen.

verder kun je het zien aan b.v. cockpit, type achtershockbreker(bij de nieuwe types vanaf 2004 dan is die rood), kabelboom.

hi is wel goed plat trouwens :S

melf #50 said:
teller is een oude type ...

volgens mij is het frame ook nogal krom

Ik zal als het weer wat droger is even kijken of ik ook echt een jaartal kan vinden.

Frame ben ik niet nodig.