Hoe kan ik het beste warmrijden?

Advertisement - register to remove this

vooral NIET constant gas houden!
wisselend gas, idd spelen dus; snelheden; niet volgas; gewoon rond de kwart gas; later half gas.
hoe lang? net zo lang totdat je merkt dat hij wat sneller accellereert (hoe de fuk schrijv je dat ookal wer?)

en soms hoor je het ook wel; dat heb ik; in het begin pingelt hij een beetje, na een tijdje is dat weg in trekt hij sneller enz.
 
Moet je altijd warm rijden dan?
Doe ik eigenlijk nooit, ik zet het ding aan en gas ff paar keer en rijd weg :|

Ken eigenlijk niemand die dat doet, op school zetten ze het altijd aan en rijden ze er gewoon mee weg.
 
Warmrijden is meestal niet nodig als hij begrensd is (hebt dan toch niet echt volgas) Met een normale 50 valt het meestal ook wel mee, maar met een 70 of 50snel kun je beter ff w8en voordat je wegrijd en een beetje met het gas spelen
 
Als ie koud is vraagt je scoot meer benzine dan dat ie warm is.
Als je scoot warm was trok ie dus minder op dan toen ie ''koud'' was... Ik denk juist dat de sproeier te groot is:)

Dit is interresant, heb ik gelijk of nie?:)
 
Ik had het ook hoor met een 70 setup. Maar het ligt vaak (volgens mij) aan je transmissie enzo. Het wordt daar allemaal gigantisch warm, voel je koppelingshuis maar eens na 5/10 min rijden :)
 
Originally posted by Vo0
Ik had het ook hoor met een 70 setup. Maar het ligt vaak (volgens mij) aan je transmissie enzo. Het wordt daar allemaal gigantisch warm, voel je koppelingshuis maar eens na 5/10 min rijden :)

kan je je transmissie op afstellen he:!
me nrg trekt als die choked kei bagger en pas als ik 2 km gereden heb trekt die normaal:)
 
mja, wat wimpie heeft heb ik ook; (ik heb auto. choke) in het begin is het bagger, bij na 2-4km (ligt aan het weer) trekt hij goed op en rijd hij dus ook gewoon weer beter.

achja, het maakt mij niet zoveel uit.
 
Back
Top