This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoe heet dit nr ? #4

Wie weet hoe dat nummer heet van Defqon die ze wat later op de avond draaiden op de Mainstage ...het begint van And back .2.3.4.5.6.7.8 And Back

Wie weet hoe dat nummer heet van Defqon die ze wat later op de avond draaiden op de Mainstage ...het begin van And back .2.3.4.5.6.7.8 And Back

Ik heb ooit (lees; 5 jaar terug) hardstyle geluisterd en volgens mij draaide ze die toen ook al. Ik dacht dat de titel Technogym was..

Idd klinkt mij ook erg bekend, maar ook ik luister inmiddels al zon 2 jaar geen hardstyle meer.

Had het nummer overigens ook niet zelf..

Idd klinkt mij ook erg bekend, maar ook ik luister inmiddels al zon 2 jaar geen hardstyle meer.

Had het nummer overigens ook niet zelf..

Heb het archief er nog even op nageslagen en ik was 10 april 2004 naar InQontrol en daar heeft Technoboy hem gedraaid :+ Titel is idd Technogym!

Maar niet alle platen komen op de radio

Godzijdank niet idd.
Feit is wel dat muziekstromen waar radio- en tv zenders op inhaken vaak verpauperen door het "TV publiek", dat als gevolg van die (groeiende) populariteit naar de desbetreffende feesten gaat (ik noem het altijd maar de tmf factor).
Maar dat is weer een heel ander verhaal

Laat dat ramboe nummer maar lekker vaak gedraaid worden. Ik hoop dat die snel weer van de radio af word gedonderd. Wat een k*t nummer. Irritante rot fluitjes....

Kut fluitje?

Moet je voor de grap eens "steve angello - che flute" luisteren.
Volgens mij heeft ie de blokfluit van ze kleine dochter gepikt voor dat nummer

OFFF:
Headhunterz-Tribute To Saifam

Haha dat is hem wel idd, kan me alleen herinneren dat een vrouwelijke stem de vocals deed.
En niet die stem die je hier in hoort..

EDIT: Sorry had hem ff doorgespoeld, aan het begin hoor je wél de vrouwelijke stem.

Kut fluitje?

Moet je voor de grap eens "steve angello - che flute" luisteren.
Volgens mij heeft ie de blokfluit van ze kleine dochter gepikt voor dat nummer

OMG 8P. Maar ja laten we het er op houden dat het gewoon totaal niet mijn smaak is . Heb het nummer gelukkig al een paar dagen niet meer gehoord... (klopt af)

zoekt een hardcore liedje,
Weet dat het van angerfist is.
Met daarin de text, (van eminem) ..... when shit hits the fan, are you gonna stand up and fight like a man..... oid.
Wie o Wie ?

zoekt een hardcore liedje,
Weet dat het van angerfist is.
Met daarin de text, (van eminem) ..... when shit hits the fan, are you gonna stand up and fight like a man..... oid.
Wie o Wie ?

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=-y4TFJgiAFk"]YouTube - ANGERFIST My Critic Fetish[/ame]

Ik zoek een poprock/indie achtig nummer met daarin; she's got stars in her eyes... en dat wordt een paar keer herhaald direct achter elkaar. Iemand?

Ik zoek een poprock/indie achtig nummer met daarin; she's got stars in her eyes... en dat wordt een paar keer herhaald direct achter elkaar. Iemand?

Misschien: The stone coyote's - She's got stars in her eyes ?

Kan het nummer niet vinden maar andere nummers van hun klinken wel beetje pop/rock, een vrouw die het zingt ?

Misschien: The stone coyote's - She's got stars in her eyes ?

Kan het nummer niet vinden maar andere nummers van hun klinken wel beetje pop/rock, een vrouw die het zingt ?
Die was ik via google ook al op gekomen, maar geen idee welk nummer dat is, staat niet op youtube... Ik geloof dat het een man is die het zingt. dankje voor de moeite iig

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=sAp-K1f9tw4"]YouTube - Ed Banger Extrema Outdoor 2009[/ame]

iemand enig idee hoe het nummer heet dat op 3.25 erin komt