Maar niet alle platen komen op de radio
Wie weet hoe dat nummer heet van Defqon die ze wat later op de avond draaiden op de Mainstage ...het begin van And back .2.3.4.5.6.7.8 And Back
Idd klinkt mij ook erg bekend, maar ook ik luister inmiddels al zon 2 jaar geen hardstyle meer.
Had het nummer overigens ook niet zelf..
Dat 'ie te veel gedraaid wordt
Maar niet alle platen komen op de radio
Laat dat ramboe nummer maar lekker vaak gedraaid worden. Ik hoop dat die snel weer van de radio af word gedonderd. Wat een k*t nummer. Irritante rot fluitjes....
Wie weet hoe dat nummer heet van Defqon die ze wat later op de avond draaiden op de Mainstage ...het begint van And back .2.3.4.5.6.7.8 And Back
OFFF:
Headhunterz-Tribute To Saifam
Kut fluitje?
Moet je voor de grap eens "steve angello - che flute" luisteren.
Volgens mij heeft ie de blokfluit van ze kleine dochter gepikt voor dat nummer
zoekt een hardcore liedje,
Weet dat het van angerfist is.
Met daarin de text, (van eminem) ..... when shit hits the fan, are you gonna stand up and fight like a man..... oid.
Wie o Wie ?
Ik zoek een poprock/indie achtig nummer met daarin; she's got stars in her eyes... en dat wordt een paar keer herhaald direct achter elkaar. Iemand?
Die was ik via google ook al op gekomen, maar geen idee welk nummer dat is, staat niet op youtube... Ik geloof dat het een man is die het zingt. dankje voor de moeite iigMisschien: The stone coyote's - She's got stars in her eyes ?
Kan het nummer niet vinden maar andere nummers van hun klinken wel beetje pop/rock, een vrouw die het zingt ?