This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoe heet dit nr ? #4

Ik zag gister een nummer op tmf, werd volgens mij gedraaid door armin van buuren op een groot feestje. Kan iemand mij op weg helpen? het is volgens mij geen nummer van hem zelf...
 
Nee, ook gevonden.

Werd in de french tek tent gedraaid door coone en ruthless.
Die van Dj Norbert misschien....
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Wka3FUt4kno"]YouTube- DJN - we no speak americano (schranz version)[/ame]



Jezus wat een kansloos nummer .
Gewoon alleen echt een klein stukje van We don't speak americano en daarna een of ander vaag nummer erachter geplakt... kansloos.
+1 (Had 'm niet helemaal geluisterd).
 
Eensch. Draaien ze een goed nummer, is het een of andere achterlijke remix ervan. Zelfde met wavin flag.
 
Daar ben ik het dan weer niet mee eens. Maar das gewoon niet mijn stijl.

Zaterdag(?) tegen 4 uur s'nachts is er wel altijd hc/hs met menthal theo (althans eerder wel). Das dan wel weer lachen.
 
Jammer dat ik dan of te zat ben iets te doen of nog in de kroeg hang

@ KoB: Geen id heb het door gegeven, vriendin van me wilde het weten
 
Ben op zoek naar een aantal dubstep nummers voor op het subje in de oto.
Iemand een lijstje met lekkere nummers? Tips waar ik ze vandaan kan trekken? Helft van de nummers @ youtube staan niet op nieuwsgroepen oid.
 
Gewoon paar torrents met dubstep albums downloaden en zelf de lekkere er tussenuit plukken ?

Ik heb ook een 4/5 gig gedownload en zet het aan, lekkere nummers ff onthouden en branden.
 
Geef het weinig kans want echt NIEMAND wet hoe dit nummer heet maar probeer het dan hier maar eens .

http://www.jmpb.nl/

Nummer onder het filmpje van die intro op de site.

B.v.d :#

(de gene die dit vind is echt koning )
 
Als je het echt graag wilt weten moet je denk ik contact opnemen met de maker van het filmpje, op het einde staat wel iets van www.elbeez.com als je die een mailtje stuurt ben je er zo achter denk ik.
 
Wie weet er hoe dat nummer heet van ik meen Fatman Scoop waarin hij ergens heel hard schreeuwt REEEEEMIIXXX

Titel heb ik genoeg an, danke!

EDIT: Get Busy met Sean Paul was 't...
 
Last edited: