HN dag verslag: 'Dagje Nederland'

Rolf

Well-Known Member
Het was weer 1 van die dagen...

Ties, Miles en ik gingen maar weer eens op pad.
Ties ging een voorvork, een velg en wat kappen halen bij rudger, Miles een renner bij Bert, en ik zou een compleet blok, kappen en velgen halen.

Jammergenoeg hoorde ik niets meer van de kerel waar ik spullen van zou kopen, dus dat ging niet door.

Maar goed, het is 's ochtends 7.10, je staat op, doet je ochtend ritueel en zegt je vriendin gedag, op naar Leek.
Na enige vertraging komt Miles je halen, en samen met friendje Ties op naar de Bim voor een kar.

Na ongeveer 2,5 uur rijden sta je in Deurne bij Bert op de stoep. Even daar gebabbeld met enkele niet nader te noemen forum personen en de renner op de kar gezet.
Miles heeft daar nog 2 jaar gewoond, dus we moesten nog even bij de favo vlaaienbakker van z'n moeder langs en nog wat dingetjes. Bij de vlaaienbakker kwamen we Leontien van Moorsel tegen.

Na enig gesnack weer verder richting Tilburg. Daar wat spulletjes gehaald. Hadden we opeens niet alleen een zip voorvork mee, maar een heel frame...:)

Wij weer in de auto, contact gezocht met Erik, omdat die nog wat spulletjes voor mij had. Na de mededeling dat het helemaal niet goed met ons ging konden we langs komen. Op naar Maarssen...

Daar een scoop op de gevoelige print gezet en een kerstpakket gekregen. Ondertussen op naar de mac voor drinken en natuurlijk goeie techno trance 3 muziek aangezet.

Weer allemaal rare mac sletten op de print gezet, en nog een kadett aap pissig gemaakt, en hop, weer verder, op naar Noord Nederland.
Na 10 van de 12 provincies te hebben gezien, waren we om 19.00 weer thuis.

Voor de foto's moet je hier kijken:

http://photos.groups.yahoo.com/grou...er=&.view=t&.done=http://briefcase.yahoo.com/

Mocht de data limiet het niet houden, dan maak ik wel even een echt verslagje met andere webspace. Zo snappen jullie het meeste ook wel.

Conclusie:
-leuke dag
-lang autogereden
-bedroevend weinig vrouwelijk schoon


Tot de volgende keer!
 
Advertisement - register to remove this

Miles, bij bert achter in de tuin staat nog een tuinhuisje leeg..., denk dat je die wel kan gebruiken als tijdelijk onderdak :)

Ben je verder niks verloren onderweg ?
 
Originally posted by Hugo
Miles, bij bert achter in de tuin staat nog een tuinhuisje leeg..., denk dat je die wel kan gebruiken als tijdelijk onderdak :)

Ben je verder niks verloren onderweg ?

ja achterkappen en een carterkap :P ,en die stoute ties wilde nog ff die carterkap achteroverdrukken foei ties :#
 
Originally posted by #CARMA#
ja achterkappen en een carterkap :P ,en die stoute ties wilde nog ff die carterkap achteroverdrukken foei ties :#

Probeer ik eens behulpzaam te zijn, is het weer niet goed :P

Runner is 1x omgepleurd op de kar, dat was bij Erik in de straat omdat Miles iets te heftig bochtjes aan het draaien was.
 
Originally posted by #CARMA#
ja achterkappen en een carterkap :P ,en die stoute ties wilde nog ff die carterkap achteroverdrukken foei ties :#


Kijk ik om, zie ik tiez ineens met die carterkap slepen :D
 
Back
Top