Hip-Hop tracks

Status
Not open for further replies.
Rule said:
Heb ff op die site van habbekrats zitten kijken, is best droog om die ruwe versie te lezen :D

Zijn dus duidelijk 2 Creatieve Studenten :D die gewoon doen wat ze vet vinden :)

Jep , ken het al een hele tijd maar ze beginnen het nu aardig te maken , ze komen steeds meer in de publiciteit vanuit de Amsterdamse muziek / designers scene :) Mja dat krijg je als je zo'n rijtje strakke clips achter elkaar zet.
Persoonlijk vind ik dat veel vetter als die omhooggevallen reclame pikkies die amper creativiteit erin steken en alleen hun rekening willen vullen. Dit zijn gewoon clips die er vet uit zien.

Idd , wel leuk stukkie tekst :) (denk dat ze trouwens wel aardig verdienen hoor , heel aardig zelfs)
 
Btw. check ook ff op www.dejeugdvantegenwoordig.com de stationcalls voor 3voor12 (1E erin flikkeren en dan op die speakers klikken). Soms krijg je voor 538 maar die zijn gaar , dan moet je ff de site refeshen, zit namelijk een random functie op ofzo.
 
Last edited:
Heb je voor dat 3voor12 een plugin nodig oid ??
Want ik kan die soundbytes niet afspelen als ik er opklik, dan gebeurt er gewoon niks... hij laad wel dat venstertje maar dat is het dan ook
 
Vanmorgen in de trein het nieuwe album van Kanye West geluisterd , 'Late Registration'.Echt een geweldig album, heel lekker om te luisteren en leuke gast artiesten;

Nas , Jay Z , Maroon 5 , Common , Brandy , Jamie Foxx , The Game , John Legend.

Het is jammer dat dit ook hiphop heet, vind het niet echt in hetzelfde genre passen als 50 Cent en al die shit , dit is veel intelligentere muziek.

Maargoed , als je dit album koopt/download , neem dan meteen het album "Be' van Common, ook erg rlx ! Echt respect voor Kanye wat voor artiesten hij onder zijn GOOD Music Label heeft , John Legend , Common , Jamie Foxx (Debuut album komt soon).
 
Last edited:
#Bas said:
Vanmorgen in de trein het nieuwe album van Kanye West geluisterd , 'Last Reservation'.Echt een geweldig album, heel lekker om te luisteren en leuke gast artiesten;

Nas , Jay Z , Maroon 5 , Common , Brandy , Jamie Foxx , The Game , John Legend.

Het is jammer dat dit ook hiphop heet, vind het niet echt in hetzelfde genre passen als 50 Cent en al die shit , dit is veel intelligentere muziek.

Maargoed , als je dit album koopt/download , neem dan meteen het album "Be' van Common, ook erg rlx ! Echt respect voor Kanye wat voor artiesten hij onder zijn GOOD Music Label heeft , John Legend , Common , Jamie Foxx (Debuut album komt soon).

Ik ben zelf geen fan van Kanye, maar ik zal het album downloaden :) Verder heb je gelijk dat Kanye intelligentere muziek maakt, meer actuele en politieke onderwerpen bespreekt hij.
Zelf ben ik geen fan van John Legend & Jamie Foxx, het ligt mij gewoon niet denk ik. Album van Common ben ik ook al mee bezig, lijkt me een strak album :)
 
Be van Common is zeker relaxt!

Dat album van Kanye heet trouwens Late Registration, niet Last Reservation ;), maakt niet uit verder...

De cd van John Legend heb ik zo onderhand ook al helemaal grijs gedraaid, te super chille cd is dat!!

En ja, verder luister ik ook gewoon nog steeds veel naar Pete Philly & Perquisite, omdat zij gewoon te chill zijn!!
 
Rule said:
Be van Common is zeker relaxt!

Dat album van Kanye heet trouwens Late Registration, niet Last Reservation ;), maakt niet uit verder...

De cd van John Legend heb ik zo onderhand ook al helemaal grijs gedraaid, te super chille cd is dat!!

En ja, verder luister ik ook gewoon nog steeds veel naar Pete Philly & Perquisite, omdat zij gewoon te chill zijn!!


Ow foutje , tis iig een heel goede cd vind ik.

Volgens mij zit die gast echt 18 uur per dag in de studio , al die artiesten van hem brengen achter elkaar albums uit die hij produceert.

Pete Philly is ook erg rlx ja.
 
#Bas said:
Vanmorgen in de trein het nieuwe album van Kanye West geluisterd , 'Late Registration'.Echt een geweldig album, heel lekker om te luisteren en leuke gast artiesten;

Nas , Jay Z , Maroon 5 , Common , Brandy , Jamie Foxx , The Game , John Legend.

Het is jammer dat dit ook hiphop heet, vind het niet echt in hetzelfde genre passen als 50 Cent en al die shit , dit is veel intelligentere muziek.

Maargoed , als je dit album koopt/download , neem dan meteen het album "Be' van Common, ook erg rlx ! Echt respect voor Kanye wat voor artiesten hij onder zijn GOOD Music Label heeft , John Legend , Common , Jamie Foxx (Debuut album komt soon).

Idd een zeer relax album van Kanye west, staat bij mij ook grijs te draaien :D (Drive slow, Gold digger, We Major, Crack music, My way home zijn zeer chille nummers)
Be van Common heb ik ook al weer een tijdje, en is idd ook echt een aanrader.
Luister nu trouwens relaxed nummer van Bobby Valentino - Tell me

Op mtv base nieuw nummer van Mobb deep ft. G-Unit gehoord, moet zeggen, klonk niet verkeerd, boven mijn verwachtingen... :)
 
Voor de oldskool hiphoppers een uberplaat; Smif N Wesson - Dah Shinin
Is al 10 jaar oud ofzo maar is nog steeds echt een van mijn favorieten.

Voor de kenners: als jullie vergelijkbare oldskool hiphop platen weten, naast alle andere DuckDown albums, ik hoor het graag!
 
Dat was em dus :*

Edit/ Ik d8 dat het een nummer van mop was omdat ik net het einde van het clipje zag en toen stond er M.O.P.
:)
 
#Bas said:
Wanneer komt Detox van Dre eigenlijk uit , zou toch dit jaar nog uitkomen ?

De geruchten waren dat Detox in Oktober uit zou komen, maar dat is door Dre zelf erkend als valse bullshit. Hij komt pas in 2006 uit naar zijn zeggen :(
 
Hopelijk is het dan wel 2x zo goed als 2001 want we moeten wel erg lang wachten :p


Album van De la Soul - Stakes Is High (al uit '96) is ook wel heel erg rlx.
 
Last edited:
#Bas said:
Hopelijk is het dan wel 2x zo goed als 2001 want we moeten wel erg lang wachten :p

Ik denk dat hij 2001 gaat overtreffen. Sowieso vanwege het feit dat tot nu toe 50 Cent nog niet op het album staat :W En hoop ik dat hij er ook niet op komt. Net als de andere members van G-Unit
 
Jep , liefts ook met Eminem in zn 'oude style' , daar was hij gewoon echt vet in maar tegenwoordig vind ik het niks meer. Geen figuren als Cam'ron enz. (iig gasten met zo'n style dus) want die verneuken alleen je album.

Ze moeten gewoon een stapje terug nemen , gewoon normale beats etc. geen supersonische sounds erin zoals je vaak hoort tegenwoordig.

Mja denk dat Dre wel weet wat hij doet :p
 
#Bas said:
Mja denk dat Dre wel weet wat hij doet :p

Dat denk ik ook ;)

Ik hoop nog iets te horen van Hittman/Kurupt en anderen die destijds mee werkten op 2001. Ben ook benieuwd of The Game erop komt te staan, zo ja hoe het gaat klinken.




Ik heb gister Rapcity met Kanye West gezien. Zijn freestyle is echt tof :) Verder zag ik ook nog Redman (in zijn oude tijd) bij Rapcity, dat was gewoon grappig om hem te zien freestylen. Is wel aanrader om naar te kijken
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top