Hip-Hop tracks

Status
Not open for further replies.
mastervanloon said:
net album van MF Doom and Madlib-Are Madvillain gedownload. Echt super chill, beejte lounge achtig ook:D

Lounge muziek is nu mijn nieuwe verslaving geworden. Te relaxt om naar te luisteren 8)
 
Ruben said:
Ik denk dat hij 2001 gaat overtreffen. Sowieso vanwege het feit dat tot nu toe 50 Cent nog niet op het album staat :W En hoop ik dat hij er ook niet op komt. Net als de andere members van G-Unit

G-Unit komt er ook niet op
 
BetaDriver said:
Zou mooi zijn als DRE een album maakt met Nas, Kanye en Jamie Fox maar dat zal wel niet :rolleyes:

Nou ik hoef geen Kanye & Jamie Foxx te horen :D En Nas mag van mij, alleen hij klinkt niet Westcoast. En ik vind dat het een typisch Westcoast album moet worden net zoals Chronic 2001 8)
 
Ruben said:
Nou ik hoef geen Kanye & Jamie Foxx te horen :D En Nas mag van mij, alleen hij klinkt niet Westcoast. En ik vind dat het een typisch Westcoast album moet worden net zoals Chronic 2001 8)

Pharell en JayZ dan?
 
Ruben said:
Nou ik hoef geen Kanye & Jamie Foxx te horen :D En Nas mag van mij, alleen hij klinkt niet Westcoast. En ik vind dat het een typisch Westcoast album moet worden net zoals Chronic 2001 8)

Nate dogg 8)
Ik citeer nummer 6 op 2001 :love:

(en natuurlijk X, en de nogal magere Snoop :))
 
BetaDriver said:
Pharell en JayZ dan?


Ook niet :) Zoals ik al zei, ik wil een Westcoast album dus geen Eastcoast rappers erop. Want het verschil kwa flow & tekst is toch vrij veel. Ik neem aan dat jij het wel ziet zitten, Pharell & Jay-Z erop... ?





Maitre R. said:
Nate dogg 8)
Ik citeer nummer 6 op 2001 :love:

(en natuurlijk X, en de nogal magere Snoop :))


What's the Difference ?
 
Heb eindelijk aan het album van Spacekees & Terilekst kunnen wennen.
Kees zn flows zijn heel vreemd maar als je er aan kan wennen is het echt wel goed. De beats liggen me ook wel goed in het gehoor :p

Lekker album iig ! , kan hem aanraden
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top