Hifi-vraagje

Atilla the Hun

Well-Known Member
Ik heb een akai toren met 4 boxen. Mijn computergeluid heb ik ook daar aangesloten, af en toe krijg ik maar van 2 boxen geluid. Dat gebeurt alleen als ik naar Line luister(dus mijn comp geluid). Bij cd of tape is alles goed. Waz The problem?
 
Advertisement - register to remove this

je kabeltje is gaar
waarschijnlijk hoor je dan alleen maar geluid van links of geluid van rechts

had je met computerboxen ook al dat af en toe 1 kant uitviel? zo ja, dan is je output op je geluidskaart gaar....
 
Originally posted by Lord of Panic
welke geluidskaart heb je?
en hoor je continu maar 2 boksen, of vallen er soms 2 weg?

Ik heb een soundblaster audio pci 128, er vallen soms 2 weg.
Als ik met de stroomkabel speel dan wisselt ie ook af, als ik hem goed indruk dan blijft hij goed geluid geven... Ligt het aan de kabel of aan de ingang
 
Originally posted by Atilla the Hun
Ik heb een soundblaster audio pci 128, er vallen soms 2 weg.
Als ik met de stroomkabel speel dan wisselt ie ook af, als ik hem goed indruk dan blijft hij goed geluid geven... Ligt het aan de kabel of aan de ingang
anders lees je over mijn reply heen...

ik zeg toch, je kabeltje is Gaar. er zit waarschijnlijk een breuk in...
 
ja had het niet gezien,moet maar een nieuwe kabeltje halen. Maar wat heeft het met die stroomkabel te maken dan? En ik heb nooit computerboxen gehad0? nu begint het ineens raar te doen
 
Originally posted by Lord of Panic
stroomkabel??? waarvan?
hij bedoelt waarschijnlijk signaalkabel... :) oftewel de kabel waar het signaal doorheen komt....

het ligt denk ik niet aan je speakerdraad... maaruh, als je het altijd al zo gehad hebt, is er dan niet laatst iets met het draadje van pc naar stereo gebeurd? klem ofzo? dan komt het daardoor...
 
Back
Top