Het nutteloze marktplaats topic

car·bu·ra·teur (de ~ (m.), ~en/~s)
1 onderdeel van een motor waarin de brandstof vergast wordt en met lucht wordt gemengd => vergasser

8P

bij dit ging ik al out :D

Yahama neo's een monster !!!

race fariateur molossie (kikstarter verwijderd wegens ruimte gebrek)

hahaha wat een mongool :L

Ben benieuwd hoe hij hem dan aankrijgt. Als je zo'n 'fariateur'monteerd moet je volgens mij de startkoppeling verwijderen. Als je dan ook nog de 'kickstarter'verwijderd, hoe krijgt hij hem dan aan?... Heeft ie misschien een startmotor en accu van een auto in de helmbak liggen...

Ik vond dit dus net op marktplaats:

Meer foto's Prijs:Bieden
Datum:23-01-08 19:57
Gezien:44 keer
Contact informatie
Naam: TD
Bekijk alle advertenties van adverteerder
Beschrijving Kaart

ik heb nog een krukas van een minarelli horizontaal

deze is bewerkt door een tunner uit racerij

de krukas is prima geen ruimte of zo heb ik ooit een keer uit een scooter moeten halen brommmer moest weer origineel

de drijfstang is tot het maximale toegestane geslepen en daarna gepolijst.

ik heb zo duidelijk mogelijke foto's gemaakt .

dan kun je het even goed bekijken

als je iets harder wilt gaan dan de rest dan is dit je kans

niet vragen op de mail hoe hard die gaat en zo want die vragen krijg ik al zo vaak.

maar gewoon bieden dan kom je ervanzelf achter

bieden op mail mag natuurlijk ook.

Idd, zwaar overrated. Ook zijn advertentie. Volgens mij denkt ie gewoon in de alles mhr term. Dus alles malossi. Maar zijn carb staat ook nieteens schuin met een verlast subframe. Lijkt me sterk dat dit voor meer vermogen zal zorgen :)
@azzink: Er staat meer dan 25pk, dus zal daartussen liggen. Maar de XSH rox deed iets van 22pk. Voor meer dan 25PK heb je wel een 2f4r nodig of nos oid :)

bij de manston was het wel het geval dat de kop uitgedraait moest worden voor euro 98 (hoger octaangehalte, dus grotere verbranding oid).

Of dit bij de Pata negra zo is weet ik niet, dus het zou zo kunnen kloppen.

Back