This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het nutteloze marktplaats topic

http://link.marktplaats.nl/127960050

PIAGGIO TYPHOON alles mhr team en binnenrotor selletra alleen geen uitlaat doe weg wegens beeindiging project er zit onder :mhr team 70cc en krukas mhr vario mhr v snaar mhr koppeling power 1 racing is beter dan delta clutch overbrenging mhr 21 carb vl 15membraan mhr

nog nooit gehoord van centreren ?

vl-15 :X

EMHAER helm : http://link.marktplaats.nl/126539138
klik op:
Bekijk alle advertenties van adverteerder Die kerel verkoopt volgens mij ze hele kamer

Staat: 2 nokia 3310 opladers te koop, serieus bieden.
Ze kosten nieuw 15 euro

bij dit ging ik al out

Yahama neo's een monster !!!

race fariateur molossie (kikstarter verwijderd wegens ruimte gebrek)

hahaha wat een mongool :L

ik verkoop mij booster spirit full BcD en FULL StAgE 6 .
hij rijt 100km .
bcd ,voorkap ,achterkap, sabod+metaal plaat .
onder zitte een nieuw 72cc van stage 6 +dubble inlaatsysteem van stage 6 met 15km nieuw van saterdag dus die brom moet mog gerodeer worden +een nieuw
carbu van delorto van 21 en een malossi kelk +chromé carterkap van tnt en een krul van leovinci tt +malossi drukveer +malossi kopeling..
en je krij een 2 origineel cilinder 50cc bij en 12inch wiel van ?gsm 0485932302

Half uur bezig om die advertentie tekst te lezen:X

Dus hij rijd 100km? en wat doet de scoot dan, valt die uit elkaar ofzo? :+

Ik snap het niet, dat zulke mensen bestaan.
Als je keer langs gaat voor een kijkje te nemen van de scooter dan lig je helemaal plat.
Ze hebben wel heel erg gebrekkig Nederlands en ik heb dyslectie en dan vraag me af hoe kan dat? Zoals razma het zegt vind ik het ook.

Mja, posten maar die marktplaats "lachertjes"

sommige mensen zijn zo dom dat ze in hun eigen verkooppraatjes trappen en vervolgens boos worden als iemand ze iets verkoopt waar ze ook maar 5 euro te veel voor hebben betaald.

het is in ieder geval gewoon te grappig dat zulke mensen bestaan

lach me kapot