Het nutteloze marktplaats topic

Mike.

speed zip 98
Hey,

zit jij ook wel eens op marktplaats en kom je van die mensen tegen die niet eens weten wat carberateur is?

Voorbeeld:

http://link.marktplaats.nl/129984110

setup:

70cc mhr Malossi (219 EUR)
Malossi Vario (120 EUR)
Krukas power one (80 EUR)
17.5mm carb Dolerto (115 EUR)
Rollertjes van Malossi
sproeier 190

Advertisement - register to remove this

ik vraag me af of sproeier 190 wel bestaat voor 17.5 dell'orto 8P

En hij betaald er ook rustig 115 euro voor. De duurste die ik te koop heb zien staan was € 75,- nieuw in een winkel x|

€ 120,- voor EMHAER vario met EMHAER rolletjes -:-

Het valt me op dat erg veel mensen zich tegenwoordig verbergen achter 'dislectisch', terwijl het gewoon vaak gewoon 'spelfouten' zijn door een gebrek aan opleiding en aandacht hiervoor.

Uiteraard zijn er mensen die echt dit probleem hebben en daar ook erg veel moeite hebben (en ook veel moeite voor doen!), maar het wordt de laatste tijd wel erg veel gezegd !!

leuk topic, je komt de meest vage ads tegen :D

tenminste nog iemand positief :p

Het gaat er mij niet om dat er mensen zijn die er moeite mee hebben de juiste woorden te vinden, dit zie ik niet als fouten maar als iemand die er moeite mee heeft om het te onthouden hoe je het moet schrijven.

Maar er zijn letterlijk mensen die je proberen op te lichten, ze lullen boelshit ( sproeier 190 ). Ik kan me ook herrineren dat in het topic van nieuwe onderdelen dat er een link werd geplaatst van iemand die een paarse drukveer aan bood en zei dat je er gegarandeerd auto wheelie's mee reed. Mijn intentie is dus dat die site's ( advertentie's ) worden gepost ;)

mvg

OMG wat een gek:
Malossi Vario (120 EUR)
Krukas power one (80 EUR)
17.5mm carb Dolerto (115 EUR)
sproeier 190 |(

kenners weten wat dit allemaal bijelkaar kost

Dat weten we idd. Wat een mafkees, hier hoeft geen verdere uitleg nodig meer lijkt me :)

Het valt me op dat erg veel mensen zich tegenwoordig verbergen achter 'dislectisch', terwijl het gewoon vaak gewoon 'spelfouten' zijn door een gebrek aan opleiding en aandacht hiervoor.

Uiteraard zijn er mensen die echt dit probleem hebben en daar ook erg veel moeite hebben (en ook veel moeite voor doen!), maar het wordt de laatste tijd wel erg veel gezegd !!

Idd. Echt triest... (no offence tegen mensen die echt dylexie hebben natuurlijk, lmfd:+)

Write your reply...
Back