This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het middelmatige moppen tap Topic!

Status
Not open for further replies.

tuynheck

Masturbating User
De titel zegt het al: Post hier je mop


Uiteraard mogen leuke turken/belgen/blonde moppen wel, mits we de grens niet overschrijden. Dit is uiteraard aan de mods te bepalen, het moet wel leuk blijven

(ik ben zelf nogal slecht in moppen tappen dus ik geef 1 van jullie de eer!)+ralf+
 
Hoe moet je omgaan met vrouwen

De verjaardag, trouwdag en moederdag moeten niet telkens een eindeloze speurtocht naar dat ene, perfecte cadeautje zijn. Soms denk ik gewoon niet aan jullie. Leer er maar mee omgaan.

Haar afknippen? Doe het niet. Nooit. Lang haar is altijd mooier dan kort.

Winkelen is GEEN plezierig tijdverdrijf en daar blijf ik bij.

Huilen is en blijft ten alle tijde chantage.

Zeg wat je wilt. Hierover kan ik duidelijk zijn: terloopse aanwijzingen werken niet, duidelijke aanwijzingen werken niet, zonneklare aanwijzigen werken niet... Zeg nou gewoon eens wat je wilt!

Ja en nee zijn prima antwoorden op bijna iedere vraag.

Deel je problemen alleen met mij als je een oplossing zoekt. Zo zit ik in elkaar: ik los problemen graag op. Voor medeleven heb je je andere vriendinnen.

Wat ik een half jaar geleden zei, telt niet mee in onze discussie van vandaag. Sterker nog, iedere uitspraak ouder dan een week is verlopen en van nul en generlei waarde.

Als je je dik voelt, dan ben je dat waarschijnlijk ook. Vraag dan ook niet naar mijn mening daarover. Voortaan weiger ik ieder antwoord op een dergelijke vraag.

Als een opmerking voor tweeërlei uitleg vatbaar is en de ene uitleg maakt je boos of verdrietig, dan bedoelde ik dus die andere mogelijkheid.

Christopher Columbus had geen aanwijzingen nodig, ik ook niet.

ik zie maximaal zestien kleuren. Perzik is voor mij gewoon fruit en ik hebben geen flauw benul wat 'mauve' is.

ik kan geen gedachtenlezen en dat zegt niets over of ik wel of niet van je hou.

Stel je een vraag waarop ik het antwoord niet wilt weten, reken dan op een antwoord dat je niet had willen horen.

Je hebt wel iets om aan te trekken.

Het is noch in jouw, noch in mijn belang om samen de Vivatest te doen, ongeacht waar die over gaat.

Ja, ik ben altijd dol op bier, zoals jullie op handtassen

Stille hints begrijp ik niet. Duidelijke al helemaal niet.

Seks hoort er gewoon bij. Het is geen chantage of ruilmiddel. 3 x per week is NORMAAL en niet te veel

Ga niet zeuren over lijnen als je niet kan ophouden met eten.

Als jij een vraag stelt en ik reageer niet, betekent dat niet Ja .
Pin mij er ook niet op vast. ik luisterde gewoon niet.
 
Er lopen 2 oenen over straat, zegt de 1 tegen de ander: mag ik eens in het midden lopen:+
 
Wat te doen in de lift...?





De lift, altijd een plek waar je niet weet wat te doen, waar te kijken of hoe een houding te geven. Hier enige tips.

[x] Snuit je neus en vraag iedereen te kijken in je zakdoek.

[x] Trek pijnlijke gezichten, terwijl je je hoofd tegen de wand slaat en mompel "Kop dicht, allemaal KOP DICHT!"

[x] Sta stilletjes in de hoek met je gezicht naar de wand en blijf zo staan.

[x] Als je aankomt op jouw verdieping, probeer de deur open te trekken en wees hoogst verbaasd als die vanzelf opengaat.

[x] Begroet iedereen die de lift binnenkomt met een ferme handdruk en vraag of ze je Generaal willen noemen.

[x] Staar enige tijd naar een medepassagier, grijns dan en zeg dat je nieuwe sokken hebt.

[x] Luister naar de wanden van de lift met een stethoscoop. en maak verbaasde geluiden

[x] Kreun en mompel "Moet zo nodig, moet zo nodig", zucht daarna diep en zeg "oeps".

[x] Staar een tijdlang naar een andere passagier, spring dan op en roep "Jij bent een van HEN" en kruip weg in de verste hoek.

[x] zet je walkman op zijn aller hardst en neurie mee, als iemand vraagt of ie zachter kan, zing je keihard vals mee, maar ut beste is een radio mee nemen..

[x] Loei regelmatig.

[x] Teken met krijt een vierkant op de grond en vertel de andere passagiers dat dit jouw persoonlijke ruimte is.

[x] Maak ontploffingsgeluiden als iemand op een knopje drukt.

[x] Herhaal de volgende conversatie regelmatig. "Hoorde je dat?" "Wat?" "Laat maar, het is alweer weg".

[x] Gebruik een heel zware deodorant en wees niet zuinig bij het aanbrengen.

[x] Vraag mensen of ze een stapje opzij willen gaan staan, omdat ze op de tenen staan van je onzichtbare vriend

[x] Zeg bij elke verdieping "TING!"

[x] gedraag je mega irritant, blaas bellen in mensen gezichten, ga om mensens voeten slaan, en alles wat je maar verzinnen kan

[x] ga voor iemand staan die kleiner of veel groter is dan jou en kijk hem recht aan en als ie een stap op zij/achter doet loop je mee.

[x] kleed je helemaal zwart, doe super veel make-up op (zwart en wit) en ga vet dreigend in een hoek staan en kijk dreigend naar een oud omaatje..
 
komt een turk bij de dokter.
- dokter dokter, volgensmij ik heb vogelgriep!
dokter: zozo, dat is niet zo mooi, ik ga even bloedprikken en dan laat ik het onderzoeken, dan kan je volgende week terug komen voor de uitslag.

een week later.
- dokter dokter, hebt u uitslag?
dokter: nee, ik weet het nog niet helemaal zeker, maar ik heb voor de zekerheid vast je hele familie laten ruimen.
 

Ziet het al helemaal voor zich 8P :W
 
Staan een olifant en een kameel langs elkaar
Begint die olifant te lachen: Haha, jij hebt je tieten op je rug.
Zegt die kameel: Moet jij zeggen, met je lul in je gezicht!
 
Er waren eens een man en een vrouw.
De man vroeg: Wil je met me trouwen?
De vrouw antwoorde: Nee.
De man leefde nog lang en gelukkig.
 
Status
Not open for further replies.