Het Korps Mariniers

Status
Not open for further replies.
Funk_dm said:
gast jij trekt je echt geen 50 keer op hoor :X

Ik doelde op de lui die t maar 1 of 2 keer kunnen. En nee ik doe er geen 50, maar dat hoor je mij ook niet zeggen.
 
Sjoerd said:
Ik weet hoe het is om afgekeurd te worden door de defensie hoor. Ooit meegedaan voor officier jachtvlieger.

Wil ik trouwens nu weer proberen, sta iets sterker in het leven. (= volwassener) :D

Ik kreeg pas weer een brief of ik geen interesse had. Ik geloof dat ik een jaar niet mocht solliciteren naar mn afwijzing.....?

Mja, ik ga het nooit meer proberen. 1x was leuk, maar ik heb er blijkbaar niet genoeg aanleg voor :p
 
Funk_dm said:
situps had ik 40
push ups 50
pull ups 13

het gaat er niet om dat ik 2 daagjes mee heb gedraait of hoe je het ook wil noemen, je doet jezelf voor alsof je een soort god bent.

"ik heb bij luchtmobiel gezeten en heb een heleboel spieren dus kom maar op"
beetje kinderachtig niet>?

Pik, waarom denk je dat er een grote gele smiley achter staat?
En spieren krijg je niet van luchtmobiel hoor drolletje
 
Btw, wat zeiken jullie over.
Ja ik doe meer situps, ik kan dat vaker bla bla

Deze jongens gaan eerst in opleiding. In die opleiding krijgen ze de kans om hun kracht + conditie zo te verbeteren zodat ze de eindoefening halen.
Als ze dat gehaald hebben, zijn ze officieel een soldaat.
Ik kan je vertellen, dat je niet zomaar de eindoefening haalt zonder militaire training
 
je komt over alsof je denkt dat je alles aankunt na luchtmobiel en bb.
maar is altijd baas boven baas, vond het gewoon een domme opmerking iig zo kwam het over.
 
haha ik en mensenkennis?
Ik kan best vertellen wat voor mannetje jij bent.
Het mannetjes wat vroeger altijd het buitenbeentje was, het mannetje wat vroeger liever geen verjaardagsfeestjes gaf omdat er toch niemand kwam.
Je bent momenteel iemand met een vreemde hobby zoals bv insecten verzamelen e.d.
Je hebt weining vrienden, maar je denkt ach. Liever een paar goede dan een heleboel slechte.
Alleen jammer dat die paar vrienden van je, ook geen goede vrienden zijn en je zullen laten vallen als je helemaal in het leger zit, omdat je toch amper tijd voor ze hebt.
Je bent degene die gepest zal worden in het leger, omdat je haar raar zit.
Je zal daarom met de groep meespelen en je hoofd kaal scheren en in het dagelijks leven nog meer voor lul lopen.

Maar ach, mensenkennis? Nee dat heb ik niet
 
Ben nu trouwens even naar mn vriendin toe
O sorry, wou je niet jaloers maken ofzo aangezien het me duidelijk lijkt dat jij er geen eentje hebt.

Doei, kusje
 
haha blijkt wel weer hoeveel mensenkennis je hebt:X
heb idd weinig vrienden en inderdaad ik heb liever een goede vriend dan 10 "vrienden" die staan te kijken als je ruzie hebt.

vreemde hobby? sporten is niet zo raar dacht ik.vroeger waren de verjaardagsfeestjes top hele klas uitnodigen hatsee was leuk, mensen gaan naar andere scholen en de groep valt uitelkaar.

mijn haar raar? gast iedereen is straks kaal?
en heb ook niemand horen klagen, en voor lul lopen? ook al liep ik voor lul, wat maakt het uit het is mijn leven.

vriendin, leuk ben blij voor je, maar ik weet dat ik vanaf januari weinig thuis ben dus begin er gewoon niet aan.

heb het idee dat je ongelovelijk op je pik heb getrapt, denk je nou echt dat ik je serieus neem na dit soort praat?
 
wat ben je toch een drol dat je nu echt je halve leven voor mij opsomt
Precies wat ik dacht :D

Je hoeft trouwens helemaal niet kaal in het leger
 
nee is niet gay, is realistisch.
en ja als marinier moet je kaal.
mijn halve leven opsommen? als je het zo wil noemen? dan is dat het eerste waarin je gelijk hebt :X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top