het: Ik ben bezopen topic...

Status
Not open for further replies.

NEOrider

Well-Known Member
Ok ik ben nu officieel bezopen maar ik kan nog net chatten...
het doel van dit topic is om al je meest bizarre/ leukste ervaringen die je hebt meegemaakt te vertellen toen je bezopen was..

ik trap af
ik heb vanaaf 5 shoptjes gold strike op en 9 bier vanaaf...
ik hoef nog net niet te spuigen..
nu aan jullie!!

Advertisement - register to remove this

doh!!! dat goldstrike tikt echt hard aan :O!!!!
kvoel me echt klote...
nu moettik weer wakker blijven tot dat ik nuchter ben :|
edit: water is op dit moment my best friend xD

wow man ik ben echt teeering lam weet je, net ranja puur op man, wow, echt zo van , ja man, ik ben echt helemaal knetter wappie man, ja,sterk spul, denk dak maar me nest induik man, je weet wel man, zo van, ja man, ik ga me nest in man....maaruh ik ga nu dus man, zo van , gaan weet je, wat is gaan eigenlijk?, raar woord maar vind ik, mjah , zo zijn er nog veel meer man, ja man, zo van , ja.........maaruh leuk topic dit man, cker weten wel man, ja man, echt ik zweer........mjah man, later man, zo van ..................................................

NEOrider said:
Ok ik ben nu officieel bezopen maar ik kan nog net chatten...
het doel van dit topic is om al je meest bizarre/ leukste ervaringen die je hebt meegemaakt te vertellen toen je bezopen was..

ik trap af
ik heb vanaaf 5 shoptjes gold strike op en 9 bier vanaaf...
ik hoef nog net niet te spuigen..
nu aan jullie!!

Breezer zeker, slotje ? :)

nee, serieus je lacht je kapot om deze humor als je idd niet meer gheel met beide benen op de wereld staat..hier thuis bij mij achter mn bureau t levende bwijs..

niet dicht is my vote!

Oi!~

Officieel ben ik nu ook heel erg bezopen, maar ik close dit topic ivm de Slaap... neigingen... -:- 8) :X :+ {!

Status
Not open for further replies.
Back