Volgens mij zijn ze dat hier ook vergeten iddJeroenS. said:wij hebbe ook dat UPC Digitaal ding, maar op zich heb ik er weinig over te klage
82 zenders oid en canal+ alleen de eerste maand gratis zoude we krijge maar ze zijn het vergeten eraf te halenwe hebbe het nu een goede anderhalve maand
Mechanic said:Volgens mij zijn ze dat hier ook vergeten idd(Als je pech hebt kun je er achteraf voor gaan dokken, zo zijn ze wel :X)
Bose 3-2-1 is wel erg gaaf trouwens, keer zo'n demoding aangehoord in de winkel :love:
Bekabeling is verschillend,Supra,Monster,IxosOpzorp said:Van welk merk is je bekabeling? En waarom een aparte tuner als je al een receiver hebt ?Je zegt dat je je speakers hebt laten modificeren, door wie ? Als je HD wilt hebben, niet beter voor een projector gaan ? In welke verhouding gebruik je je set btw (muziek/film)?
Met internet waren ze toen gewoon 8 maanden vergeten ( á 40€ per maand ) om automatisch te incaseren, toen opeens moesten me ouwe gewoon weer 40€ per maand betalen.Mechanic said:Volgens mij zijn ze dat hier ook vergeten idd(Als je pech hebt kun je er achteraf voor gaan dokken, zo zijn ze wel :X)
Daniël. said:Totaal plaatje:
netjes, alleen f kabeltjes wegewerken
2e hands kopen was geen optie omdat je deze dingen een beetje voor 20 jaar koopt ofzo aangezien het allemaal geupdate kan worden(dus verkoopt niemand het na een jaar of 2/3 )BaasB said:12000 eppo pffff, misschien 2e hands kopen, zoals ik
edit// wel t0v hoor btw, begrijp me niet verkeerd
harmon kardon receiver avr 35rds
denon cd speler dcd 635
yamaha cassettedeck (doe er nix meer mee, magoed, oldschool)
Verder gebruik ik de 5.1 functie niet, wegens ontbreken van goede dvd/tv combi.
Dus alles analoog aangesloten
Speakers: 3 maal b&o (center en front), 2 maal studiotechnics (rear)
Nogmaals, 5.1 gebruik ik niet, dus enkel stereo @ the moment met 2 * b&o.
Komt nog wel, teeft niet (meer) mijn prioriteit
Mitsjiel said:Ik zat te kijken naar een Thomson 82cm breedbeeld (niet al te duur)
iS DAT wat of niet?
janwim said:Ik ben ff bij de audio boer geweest heb mij toch een setje gehoord :~
reciever van Yamaha
die ga ik misschien binnenkort kopen met bijhorende Dvd Speler.
en dan doorsparen voor dit setje
en als het sparen helemaal goed gaat dan word dit hem 8)
wat klinkt dat mooi zeg!