Het home-cinema topic

Status
Not open for further replies.
Zeer tof H/K spul!!

Maar als je een beetje op leeftijd bent, en weet dat je binnenkort op je zelf wil/gaat dan hou je toch sowieso rekenschap met alles wat je nu koopt? Zodat je alles weer mee kunt nemen die kant op, en het dan gelijk leuk voor elkaar hebt?

Ik wacht nog mooi even tot de kerst dagen, hopelijk gaat de Media Markt dan een beetje stunten..
 
Zeer tof H/K spul!!

Maar als je een beetje op leeftijd bent, en weet dat je binnenkort op je zelf wil/gaat dan hou je toch sowieso rekenschap met alles wat je nu koopt? Zodat je alles weer mee kunt nemen die kant op, en het dan gelijk leuk voor elkaar hebt?

Ik wacht nog mooi even tot de kerst dagen, hopelijk gaat de Media Markt dan een beetje stunten..

ik w8 ook tot de kerst... zo ieso zullen er dan meer REAL HD tv's zijn:)
 
speelt dus ook 1080p en 1080i af?

ondersteund die idd

950217-V32EMRO--LL.jpg


http://www.bobshop.nl/v2/catalog/product_info.php?products_id=13788&cPath=39_302

plug and play, super dingetje
 
mooie thuisbioscoop :W

ik heb ook een beamer, alleen met een ps2 eraan (alleen voor films) met stereo geluid. Wat die gast heeft is wel effe uber.

toch binnekort een harman kardon setje aanschaffen denk ik en later nog een leuke 24" monitor :)
 
Mn pa heeft laatst een setje aangeschaft van philips (type weet ik niet) ik weet wel dat ze draadloos zijn. Alleen de draadloze modem staat er vlakbij en nu heb ik dus geen verbinding meer als mn pa die speakers aanzet 8P.....

Kun je die speakers op een andere golfhoogte zetten ofzo? 8P zodat ik wel een fatsoenlijke verbinding heb :P
 
Tvtje voor in de keuken gescoord @ Mediamarkt. JVC 26'' geloof ik, ook HD ready en die onzin meer :)

[ir]http://xs208.xs.to/xs208/06435/IMGP19944444.JPG[/ir]
 
Zo, ik ga toch ook maar een plasma/LCD (weet nog niet) aanschaffen. Wil hem uiteraard aan de muur hangen, want ik heb niet al teveel ruimte in me kamer, en wil een bank waar ik dan chill DVD's kan checken.

Ik zit er iig niet heel ver vanaf, het hoeft geen huge TV te zijn. Ik heb me er dus echt nog niet in verdiepd enz. maar ik vraag hier alvast advies.

Kwa budget heb ik nog geen grens gesteld, maar ik ben ook maar student... Dus mensen post er maar op los incl. specs etc. Alvast bedankt:*.

Hier komen uiteraard ook surround boxen (zo klein mogelijk) bij.
 
Er staat bij die Samsung dat er Swivel stand opzit, zo kan je de TV draaien in de gewenste positie, maar ik kan hem toch ook gewoon van de 'poot' halen, en op de muur hangen :??
 
Vraagje:

Beetje leuke flat tv voor in je kamer, heb je dat wel voor +-300e?

Voor die prijs begint het zo'n beetje,
maar dan heb je wel slechts 32 cm diameter ofzo, en een onbekend merk.

Het is net waar je waarde aan hecht..

Een beetje fatsoenlijke diameter en merk begint in de buurt van de 500 euro.
 
Voor die prijs begint het zo'n beetje,
maar dan heb je wel slechts 32 cm diameter ofzo, en een onbekend merk.

Het is net waar je waarde aan hecht..

Een beetje fatsoenlijke diameter en merk begint in de buurt van de 500 euro.

prrt, hoop centen. volgend jaar gaan we verhuizen, en wil ik een nieuw tv-tje, dus 1 aan de muur leek me wel wat:W ach binnen een jaar zijn die dingen al stuk cheaper denk
 
inderdaad gewoon nog ff afwachten.

Ikzelf ben meer in voor de bekendere merken (jvc, samsung, phillips, sony etc),
maar zoals bijvoorbeeld dat scherm van 1warm, waar voor mij tenmisnte het merk redelijk onbekend is, kan hij verder best goed zijn.

Ik denk dat de schermen in de decembermaand sowieso nog flink in de aanbieding gaan komen?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top