Het home-cinema topic

Status
Not open for further replies.
Wordt geheid een keer in gepist als je zulke dingen hebt staan en een gek feestje geeft :P

Ik ga trouwens die Onkyo receiver halen, mn huidige ontploft binnenkort ben ik bang. Bromt en kraakt aan alle kanten :P

[ir]http://www.cepro.com/images/uploads/large_tx_sr307.jpg[/ir]
 
Last edited:
Toch een 507 gekocht afgelopen zaterdag; oa meer vermogen, 1 HDMI input meer, 1 digi coax input meer, 2zone mogelijk, maar t belangrijkste; volledig HDMI ipv video only zoals op de 307.
 
Erg mooi ja, zag m ook langskomen. Ben alleen zelf niet zo voor dergelijke zuilen, ik gebruik m ook veel voor puur stereo.
 
Als ik een nieuwe tv heb wil ik ook een receiver met HDMI. Heb nu een JVC zonder (wel verder ALLES wat je kunt bedenken :P), maar vind het toch mooier om alles via HDMI te doen.
 
Toch een 507 gekocht afgelopen zaterdag; oa meer vermogen, 1 HDMI input meer, 1 digi coax input meer, 2zone mogelijk, maar t belangrijkste; volledig HDMI ipv video only zoals op de 307.

Als het goed is vrij scherp geprijsd ook? Recentelijk ook een Onkyo meegenomen daar, was geloof ik maar een tientje meer dan de goedkoopste online shop.
 
Ding was 295 euro, mooie prijs volgens mij. Heb weer genoeg mooi spul gezien bij Correct :)

Edit: op kieskeurig bij de goedkoopste webshop 287 ex verzenden.
 
Lees eens een paar posts terug lampekap :P

Ps die versterker welke vandaag op Ibood staat is bij Correct zelfs goedkoper dan alle webshops, namelijk 225. Dan nog een leuk speakersetje erbij...
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top