Het home-cinema topic

Status
Not open for further replies.
Hoe vind je het klinken?

erg lekker, had de combinatie al een aantal keer beluisterd. vond grotere speakers(boekenplank of vloerstaanders) wel mooier klinken, maar kan ik niet kwijt qua ruimte. vind het ook minder mooi om te zien. Qua surroundsetjes was dit het mooiste wat ik gehoord(en gezien) heb.

Nice, mooie spullen! Waar gehaald?

thanx!
onkyo bij de correct in rotterdam, was in de aanbieding voor 468
kef 3005se set heb ik gevonden via een advertentie op hifi.nl, iemand verkocht een set van een jaartje oud voor 1000. zit 5 jaar garantie op. is nog gewoon in nieuwstaat :) dus heb ik die gekocht. nog wat kabeltjes hier en daar.
 
Thanx 8)
Is nog best een gedoe om alles goed ingesteld te krijgen qua audio uitvoer/invoer etc. Heb nu iig door hoe ik die nieuwe bluray audioformaten afgespeeld krijg.
Dadelijk is even een spelletje spelen op de ps3, dat zal ook wel kick zijn :W
 
erg lekker, had de combinatie al een aantal keer beluisterd. vond grotere speakers(boekenplank of vloerstaanders) wel mooier klinken, maar kan ik niet kwijt qua ruimte. vind het ook minder mooi om te zien. Qua surroundsetjes was dit het mooiste wat ik gehoord(en gezien) heb.

Klopt, keff is daar de betere in :)

Mooi man :) zit nu net even MGS 4 te spelen, met het geluid knetterhard.... heerlijk :W
Ik moet btw nogsteeds een sub hebben. :P
 
Tering, is niet duur die set. Is weliswaar een uitlopend model, maar dat maakt niet uit. Vond zelf de SE lekkerder klinken, daarom voor die gegaan. 799 is wel een hele goede prijs voor een nieuwe set.

//edit//
zie dat het onderdeel is van stassen hifi, dus lijkt me absoluut betrouwbaar. Zelf overigens geen ervaring mee.
 
Ik heb JBL TLX5000/5500 zuilen ofzo, moet dr vanaf!
Projectje voor iemand hier? Zijn flink dikke kasten maar tweeter is niet helemaal goed meer :P
 
Laat het dan even weten. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de TP-40. :)

Zo dit was even het grootste WTF momentje van het jaar. Ik heb hem dus vandaag binnen gekregen en even snel met apehaar aangesloten op een paar oude speakers van me.

Wat verwachtte ik?
- Sprankelend en zelfs klinisch hoog.
- Modderig middentonen.
- Geen of erg slechte lage tonen.
- Weinig druk producerend.

Wat kreeg ik? (5 minuten luisteren)
- Rete gedetailleerd hoog en niet vermoeibaar.
- Opmerkelijke instrumentale plaatsbaarheid in de ruimte.
- Strak, gecontroleerd en gebalanceerd midden.
- Onverwacht strak laag.
- Aanwezig maar enigszins modderig sublaag (Maar hier heb ik al een oplossing voor)
- Met +/- 10W muziekaal vermogen gewoon kamervullende druk. :D

Dit apparaatje heeft echt ongekende protentie. Met een aantal verbeterpuntjes intern gaat dit ding enorme prestaties neerzetten. Aangesloten op een slechte bron (bron is wel oke, maar niet voor amps) en speakers laat hij het beste uit die speakers komen dat ik ooit heb gehoord.

Ik ben er echt van onder de indruk. Hij is 6 keer zijn prijs waard. Binnenkort bestel ik er een aantal bij en laat de anderen overkomen.

Snel mn speakers afmaken. Dan kan ik eens goed gaan luisteren.

Edit: Al spelende wordt het sublaag steeds beter
 
Last edited:
Echt WTF. :D Ik zit hier met een stel speakers waar ik NIETS van verwacht (2x 120W JBL). Een bron waarvan ik weet dat het KUT is op een versterker. En een versterkertje dat in mn handpalm past en dat 10W produceert.

Hij laat de speakers klinken zoals ze nog nooit hebben geklonken en als ik nog even verder ga met het volume ramt hij m'n speakers gewoon zuiver en strak recht het graf in. Mn speakers moeten dan op hun knieen (evenals de buren).

Ik ben rete-kritisch maar ben echt enorm verrast! Ik wil niet weten wat er gebeurd als ik mn soldeerbout hier op los laat gaan en onderdelen, waarvan bekend is dat ze goed zijn, bij de chip zet.

@Jelle: Op ebay staan idd ook wat modelletjes. :)
 
Last edited:
Was laatst (lees: 2 maanden terug) op onedayfly.
Wellicht dat je daar wat recenties uit het forum kan trekken...

Blij te horen btw Xander! :)
Die chipset rockt dus daadwerkelijk.
 
Mooi setje Joost. Heb zelf m'n Kefjes weg gedaan omdat het te hard was voor op m'n zolderhok :p

Had deuze;
[ir]http://www.avland.co.uk/kef/kht2005/kht2005lrg.jpg[/ir]
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top