M
thanx voor het aanbod, maar wil zelf over gaan stappen op een klein model welke aan de muur te maken is. Zit nu te denken aan een Kef set, of de B&W M1. Geloof niet dat zoiets kleins/"design" zelf te maken is? Maar ben ook nog niet zo thuis in deze wereld.Wat toevallig. Ik heb ze nog niet beluisterd. Misschien vanavond even. Ze zijn nu net klaar om in de lak gezet te worden. Ik heb voor de foto even de driver en de baspijp (half) erin gezet om een idee te krijgen.
De aluminium busjes staan er ook onder voor een overzicht. De speakers worden gemonteerd op een 2/3 cm dikke zwarte marmeren tegel. Met de aluminium busjes als een afstandshoudertje.
Mocht je van plan zijn ze ook te maken kan je altijd even komen luisteren in haarlem, zodra ze klaar zijn.
In de grondlak:
[pic]
zien er iig vet uit... een 2.1 systeempje?
Ziet er gaaf uit man.
thanx voor het aanbod, maar wil zelf over gaan stappen op een klein model welke aan de muur te maken is. Zit nu te denken aan een Kef set, of de B&W M1. Geloof niet dat zoiets kleins/"design" zelf te maken is? Maar ben ook nog niet zo thuis in deze wereld.
Wow dat ziet er wel leip uit, fill me in
Ja zelfde probleem... Ik kan wel op consuwijzer vinden dat je langer dan 2jaar garantie hebt als de levensverwachting van het app hoger is.. maar staan niet echt duidelijke regel hierover...
Aangezien ik niet zo'n audiofiel ben, heb ik even wat hulp nodig met het aansluiten van mijn home cinema.
Opstelling; xbox 360 - samsung LE40A856 - Onkyo SR505 versterker.
Wat is de gemakkelijkste en beste manier om het geluid van mijn tv (en dus automatisch mijn xbox) over de amp te laten lopen?