This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het home-cinema topic

Status
Not open for further replies.
Kan iemand mij helpen? Ik wil graag voormijzelf een demo surround sound dvd maken. Nu heb ik al diverse stukken uit films geknipt met dolby digital en DTS. Zijn video_ts files btw. Alleen nu zoek ik een programma waar ik een menu mee kan maken maar die ook met een Dolby D en DTS geluids spoor overweg kan. Ik heb al een paar programma's gehad maar die kunnen niet met DTS overweg.

Misschien dat iemand het weet
 
Ik heb wel DTS, gister ff voor me receiver gaan zitten met handleiding, wel intressant om te weten wat zo'n ding allemaal kan :+
 
Nou ik had dus me receiver vaak op prologicII staan, dat is dus niet je van het begreep ik al uit de documentatie, nu ik alles op DTS of gewoon digital zet is het al wel doper :W
 
Hij wacht geduldig op zijn vriendjes...misschien nog wel iets langer ivm aankoop appartement.

[Ir]http://i7.tinypic.com/8b42udi.jpg[/Ir]
 
Nog even mijn toevoeging, de PS3

Volgende moet toch echt het meubel worden, want dit ziet er gewoon niet tof uit in vergelijking met alle mooie spulletjes

 
Ziet er idd vet uit, al ga ik zelf toch liever voor dichte meubelen, al heeft dit al wel het strakke design wat ik leuk vind
 
Heb het volgende staan;

- Hitachi PJ-TX300
- Projecta scherm 2m doorsnede
- Xbox-Elite+HD-dvd speler
- verder allerlei expensive kabels

To do; Calibratie + KEF audio systeem + Sharkoon 5.1 koptelefoon incl microfoon.

Elke keer als ik er voor ga zitten krijg ik een big smile, went nooit
 
Ik zag in Assen al mooie vervangers voor me voorsatalietjes staan.. maar eigenlijk zou ik er ff geen geld aan moeten besteden :+
 
ik had vroeger een gamenerd computerklasgenoot en die sfeerde/zweerde bij zo'n ding.. kon die alles horen.. dus mischien is het wel wat.
 
Status
Not open for further replies.