This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het home-cinema topic

Status
Not open for further replies.
dit is ook een heel erg goede set. ik had hem zelf ook gekocht als het bedieningsding niet zo huge was en hij niet zoveel last van plopjes had.

nu heb ik de logitech z-5450 en die doet bijna niks onder en is qua design ook wat strakker vond ik

plopjes schijnt dus de eerdere versie's te zijn... die van me vriend heeft er iig geen last van... nu 2 weken in bezit...
ook heeft logitech een goede service heb ik begrepen, bij problemen zou je meteen een nieuwe krijgen..
vind de bedieningsmodule ook wel leuk passen bij de ps3/lcd tv...
 

ziet er leuk uit, maar dit is dus alleen speakers?? kan geen duits lezen... prijs is ook cheap...

geen optical ingang... minpunt...

vind de z5500 toch net ff wat mooier...
 
Last edited:
Heb van t weekend voor de PC de Bose companion5 aangeschaft. Echt wat een geluid komt daar uit zeg

Het zijn 2 speakers maar het lijkt echt gewoon alsof het surround is. Super !
 

op tweakers werd dat ook verteld maar kwamen er ook reviews voorbij van mensen die de 'nieuwe' hadden en dat probleem nog steeds hadden. en de service van logitech was juist niet zo bijster goed iig mijn ervaring toen ik nog bij sallandautomatisering werkte..

daar kwamen welleens wat setjes binnen en logitech spul wat niet goed was maar als het opgestuurd moest worden duurde het vaak beduidend langer dan bij de andere leverancies/ producenten

maar verder heb ik geen slecht woord over logitech ze meeste producten zijn gewoon goed.
 
Ik zag bij de mediamarkt dat dit model eruit gaat, de x 240 is de vervanger. edit: Blaat. Klopt geen zak van, iig niet dat de 240 de vervanger is.
 
Hmm, neef van me werkte tot niet zo lang geleden voor Logitech.
Hij zei dat je beter de Z serie kunt nemen dan de X serie.
 
Hmm, neef van me werkte tot niet zo lang geleden voor Logitech.
Hij zei dat je beter de Z serie kunt nemen dan de X serie.

Is ook beter, maar ook duurder. Heb jaaaaren gedaan met de Z540. Helaas overleden in Kreta



Echt hele goede boxen for a reasonable price, €120,- toendertijd
 
Als ik zometeen ga samenwonen met mn dinnetje, dan hebben we 2 laptops.

Kan ik mijn laptop b.v. als media centre laten werken? Zoja, hoe pak ik dit het beste aan?
 
Ligt eraan hoe uitgebreid je laptop is. Maar voor een mediacenter zou ik toch graag een leuke tv-kaart erin hebben. En dat wordt moeilijk in een laptop, alhoewel er wel het een en ander in PCMCIA te krijgen is...
 
Ok thanks, mijn laptop is al weer een paar jaartjes oud, dus zal hier niet optimaal voor zijn.

Eventueel andere mogelijkheden waarbij ik eventueel via mijn tv op mijn laptop kan browsen en op deze manier b.v. films en muziek kan selecteren?
 
Status
Not open for further replies.