This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het home-cinema topic

Status
Not open for further replies.
John, aso! 8D

Is je kamer nog hetzelfde ingericht? Daar stond eerst je bureau/pc toch in die hoek? Is het scherm ook niet wat groot om er zo met je neus op te zitten?

Wel fraaie spullen, afwerking kan idd netter maar dat geef je zelf ook al aan.

Ziet er netjes uit Laurens. 8)
 
Updateje

tv erbij..binnenkort op zoek naar een een mooier tv meubel.. deze is crappy..
En nu doorsparen voor ps3 ofzo

Vette shit Laurens, volgens mij heb je ook een behoorlijk grote kamer

Alleen die tv ff ophangen nog, beugeltje kost maar 2 tientjes en het ziet er echt veeeeel beter uit.
 

Mooi scherm man, zal een mooi bioscoopeffect geven als je er 2 meter vanaf zit
 
Heb een nieuw kastje gehaald bij Ikea, ziet er wel netjes uit. Klinkt wel iets minder dan eerst, maar een goed audiomeubel vind ik te duur/lelijk.

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=22901&stc=1&d=1183657430[/ir]
 

Attachments

  • IMG_2668 (Large).jpg
    62.7 KB · Views: 136
Vette shit Laurens, volgens mij heb je ook een behoorlijk grote kamer

Alleen die tv ff ophangen nog, beugeltje kost maar 2 tientjes en het ziet er echt veeeeel beter uit.

Ik mag niet klagen :7

Maarre, tv van JohnB Full-hd of niet?
En tof kastje erik, kost dat -:-
 
Nice Erik, op me nieuwe kamer heb ik straks ook antraciet /zwarte vloerbedekking, ziet er best wel nice uit!, rest is allemaal erg ligt + 4 ramen dus voldoende licht.

Zit er alleen aan te denken 1 want donker te maken en de rest licht. Iemand een site met mooi behang/grote foto/posters voor op de muur?
 
nice erik. vind de boxen alleen iets te groot voor omgeving

Tis ook stiekem gewoon stereo, geen 5.1. Klinkt wel +ralf+ :W 8)


Das ook gaaf. Ik heb 1 muur in champagne-kleur en de rest wit. Door de zwarte vloerbedekking ziet het er een stuk groter uit. Het is alleen wel klote dat je er alles op ziet, dus ik moet elke week 3x stofzuigen 8P

Dat grijs van Laurens vind ik ook wel gaaf staan.

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stor...22&categoryId=15962&chosenPartNumber=40105340

Wil ik zelf ook kopen voor mijn toekomstige tv:W. En nu zo op die foto is hij best groter dan ik dacht. Je hebt me overtuigd

Mijn tv is gewoon klein

Nee, kastje is 1.80 breed dus je kunt er wel een fatsoenlijke tv op kwijt. Denk dat ik er een spanscherm achter maak voor een beamer, over een paar maandjes ofzo.
 
Ow deze heb je nog: www.megaposter.nl

Je moet een beetje geluk hebben want soms hebben ze niks leuks, maar de gigaposters kan je wel gebruiken. Heb je 4x zo groot als een bushokjesposter.
 
Weet niet hoe het de laatste keer stond dat jij er was , maar als je binnenkomt staat me pc rechts in de hoek.

En na een week vind je alle 26" 32" schermen maar klein hoor

Mooi scherm man, zal een mooi bioscoopeffect geven als je er 2 meter vanaf zit

Dat is het zeker. Als de ondertiteling aanstaat en je het leest zie je de bovenkant van de film niet



Maarre, tv van JohnB Full-hd of niet?

Is inderdaad Full-HD , moet ook wel he met de PS3
 
Met HD-ready moet het ook wel lukken dacht ik zo:*

Wat is trouwens het verschil tussen HD-ready en Full-HD?
 
wil je even zoeken op wikipedia over de info ervan kom je dit tegen8P, let vooral op de tekst.

http://af.wikipedia.org/wiki/HD-DVD


Verder uit een andere bron:

''Een televisie met het HDready-logo voldoet minimaal aan de laagste HDTV-specificaties.''

Een Full-HD tv heeft dus gewoon betere specificaties
 
Het is allemaal een beetje bladibla, idd een Full-HD tv heeft een hogere resolutie, maar een HD-Ready tv is dus ook al HD...

Dat meubel (Lack, wit) heb ik ook, alleen dan de hoekvariant, erg fraai.
 
42 inch plasma tv en 1000 watt surround set van sony gekocht inclusief dvd recorder met 60 gigabyte hardeschijf. Tv met beugel aan de muur en alle kabels mooi weggewerkt ( ook die kabels die op de foto nog loshangen)

[IR]http://members.home.nl/m.aalmoes/plasma.jpg[/IR]
 
Het is allemaal een beetje bladibla, idd een Full-HD tv heeft een hogere resolutie, maar een HD-Ready tv is dus ook al HD...

Dat meubel (Lack, wit) heb ik ook, alleen dan de hoekvariant, erg fraai.

full hd is pas handig als het ook zo gestreamd word.. ik weet niet eens wat voor resolutie blue ray knalt to be honest..
En de ps3 heeft problemen met full hd output had ik begrepen.
 
Status
Not open for further replies.