Heb wel de covers er bij nu, moet wel apparte mappen selecteren voor film en serie, jammer wil die 2 eigenlijk ook wel gescheiden zien in het hoofdmenu.
ik ben toen ergens gekomen waar in aeon ofzo skin kon downloaden, maar heb dat nooit meer terug gevonden....
verder welk coverdownload app moet ik hebben, en hoe krijg ik dat werkend... heb het bij 1 film gedaan, maar nu een serie ingeladen (24) en daar doet hij niks mee...
Ik nu dus ook omdat die andere moeilijk deed, de "hide tv show from main menu"(oid) is grijs, dat is het enige dat ik uberhaubt kan vinden over het bestaan van die button in heel xbmc.
-edit-
Got it
de map waar je film in staan hernoemen in xbmc naar movies, dan de scraper add on aan zetten en laten zoeken, dit doe je ook bij de map waar je series in staan die noem je tv shows.
Dan komen de knop tv show / movies onder video te staan maar dat willen we niet dus zet je bij settings > skin de 2 opties "hide tv show from main menu" en "hide movies from main menu" uit en staat hij netjes tussen de opties op main menu.