This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het home cinema topic #2

Sabnzbd is puur usenet. Search providers gebruik ik alles dat gratis is en ook torrents. Ik had een nzbmatrix account maar die site is uit de lucht.

Ik ga ook zeker niet betalen nee

Ik heb nu :

sickbeard index
nzb index
nzb4u
nzb7
nzb-rss
nzb zombie
ftdworld (couchpotato only)

Sickbeard vind bar weinig, the wire al niks bv...

En hoe koppel ik m'n watchlist ?

Last edited:
Dat doe je in CP. sickbeard is alleen series. The wire is idd niet te vinden. Heb je HD only ingesteld? The wire is er niet in hd namelijk.

Oja hebbes, geen series op die manier dus...

Heb op CP minimaal 720p, SB kan je niet instellen toch ?

Heb een shitload in de wacht staan nu dus ff kijken hoe het loopt, so far so good iig.

Leuk spul dit

SB kun je ook instellen maar minder, je kunt 'low quality' aan en uitzetten. Zet je hem uit wordt alleen minimaal 720p content gedownload

Mmm ok.

Xbmc begin ik nu ook wel beetje door te krijgen, dacht alleen dat je zo'n mooie library kreeg met covers van je films e.d.

En heb ergen's op geklikt zodat hij in full screen ook windowed is maar krijg t niet voor elkaar 8P

Library kun je helemaal naar wens instellen. Pijltje naar links en je kunt de view aanpassen in het menu waar je ws nu alleen de titel ziet.

GVD !

Heb wel de covers er bij nu, moet wel apparte mappen selecteren voor film en serie, jammer wil die 2 eigenlijk ook wel gescheiden zien in het hoofdmenu.

Ben best een noob eigenlijk.

Ook dat kun je instellen Zit ergens bij skins, uiterlijk zo uit mn hoofd. Nog even doorzetten volgens mij en dan ben je een heel eind op weg 8)

Is dat niet skin afhankelijk ?

Back row ziet er op screens uit zoals ik het zien wil, in het hoofdmenu gewoon tabs film / series / movie enzzz

Welke gebruik jij ?

ik ben toen ergens gekomen waar in aeon ofzo skin kon downloaden, maar heb dat nooit meer terug gevonden....

verder welk coverdownload app moet ik hebben, en hoe krijg ik dat werkend... heb het bij 1 film gedaan, maar nu een serie ingeladen (24) en daar doet hij niks mee...

ben ook te grote n00b voor zulke dingen...

Ik nu dus ook omdat die andere moeilijk deed, de "hide tv show from main menu"(oid) is grijs, dat is het enige dat ik uberhaubt kan vinden over het bestaan van die button in heel xbmc.

-edit-

Got it

de map waar je film in staan hernoemen in xbmc naar movies, dan de scraper add on aan zetten en laten zoeken, dit doe je ook bij de map waar je series in staan die noem je tv shows.

Dan komen de knop tv show / movies onder video te staan maar dat willen we niet dus zet je bij settings > skin de 2 opties "hide tv show from main menu" en "hide movies from main menu" uit en staat hij netjes tussen de opties op main menu.

Last edited:
11 geloof ik, nu ff de muziek in library zetten, kijken wat ik dan weer tegen kom

-bah- Serieuze subtitle sync issues

Last edited:
Als ik jullie zo zie lullen snap ik direct weer waarom ik het niets vond, shit moet gewoon werken, niet na 10 aanpassingen..

11 geloof ik, nu ff de muziek in library zetten, kijken wat ik dan weer tegen kom

-bah- Serieuze subtitle sync issues

Dan heb je niet de goede sub. Maar je kunt bij volume opties in het menu zelf de sub synchroniseren, werkt perfect.

Als ik jullie zo zie lullen snap ik direct weer waarom ik het niets vond, shit moet gewoon werken, niet na 10 aanpassingen..

Dit is allemaal tweak werk. Werken doet het wel maar er staat veel std uit om het programma snel te houden voor langzame systemen.