Dat is waar, maar heb het ding in de winkel gezien, echt ongelooflijk mooi beeld. Weet ook niet wat je budget is? Ik zou zelf eens gaan kijken in de winkel, beeldkwaliteit is toch een heel persoonlijk iets. Ik twijfelde zelf tussen een Sony KDL-40EX600 (edge-lit LED) en de bovengenoemde Samsung. Na ze beide goed bekeken te hebben met de demo in de winkel vond ik er te weinig verschil tussen zitten om de Sony te kopen, dus ben ik voor de Samsung gegaan.Ziet er wel leuk uit, alleen is het wel eentje met edge-led ipv full.
Als ik het een en ander goed begrepen heb, dan levert full-led beter contrast op.
@Snackie, heb een Popcorn hour hier staan, maar wil er denk ik ook nog een NAS of mediaserver bij gaan zetten en dan de schijf uit dat ding halen. Is toch wat makkelijker sharen met de andere machines in het netwerk. Weet nog niet wat voor NAS ik wil kopen, of kan er evt. ook nog een oude pc voor gaan gebruiken, maar dat neemt meer ruimte in en verbruikt meer stroom.
Ik wil juist van mijn media center af, en zo'n klein dedicated spelertje.
De fout gemaakt om voor een ATI kaart te gaan die geen HW versnelling heeft(niet met CoreAVC of VLC iig). En ik blijf dus maar kloten met die subs. Soms een losse .srt bij een mkv, maar soms ook de subs die in een mkv zitten. VLC speelt dat allemaal goed af, maar die kan niet soepel 1080p....
Heb wel een CH3SNAS staan met 2x 2TB erin, daar ben ik wel tevreden over.