This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het home cinema topic #2

+ dat je onderin al ziet wat er op het volgende kanaal is, kun je eventueel meteen doorzappen.

Die had ik idd zelf ook al gezien. 81 cm is ook perfect formaat, heeft mijn broer namelijk ook. Zijn tv was echter maar rond de 350-400 maar is een LG, lees wel eens dat dat niet je van het is ?

Maar heb die philips in m'n achterhoofd gezet. Vind het wel een mooi ding ook.

Ook fijn dat ik dat weet van dat UPC kastje.

Zappen gaat trouwens erg vlug. Vooral wat Arne noemt vind ik fijn. Ik druk altijd 1x op ok en met de pijltjes ga ik dan kijken op andere zenders. Heb ik wat anders gevonden druk ik nogmaals op OK en dan gaat hij naar die zender toe. Ideaal

Wist trouwens wel dat er tussen analoog en digitale tv veeeeel verschil zit in beeld en geluid kwaliteit, maar ik bedoelde het verschil tussen het normale digitale tv van upc en de extra HD toevoeging zodat je bepaalde zenders in HD kunt bekijken. Vooral discovery en national geographic HD lijkt me mooi als het om natuurgebeuren gaat.

Last edited:
LG zou ik niet aan beginnen, gewoon veel problemen mee.

HD tov ''gewoon'' digitaal zie je zeker wel.

Verder heb ik geen ervaring met UPC gebeuren. Dat bestaat hier in t noorden niet

Bij Ziggo kan je iig 3 kaartjes op 1 adres/naam zetten en maar voor 1 abbo betalen
Dus je kan alle pakketen nemen en de kosten delen door 3 +ralf+

Ok ja wij hebben hier 2 LG tv's, beneden een grote en me broer heeft ook een redelijk grote (81cm oid) en die hebben het tot nu toe nog altijd perfect gedaan.

Dacht zelf dat het meer om beeldkwaliteit enzo ging maar dat is dus niet ?

mijn lg is ook probleemloos.. beeld is wel kut maar dat moet je ff op de koop toenemen zeg maar

Ik vind dat HD echt wel merkbaar. Ook tussen digitaal normaal en digitaal hd.
Wij hebbe thuis inc. eredivie live en sport.1 zon 15 Hd zenders denk, ziet er allemaal ijselijk uit!

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=_nvQPhzBWX4"]YouTube - huisje[/ame]

Hier kan je mn eens goed zien ipv op brakke foto's
TV is qua grootte zeker goed te doen

Deze week in de aanbieding bij Makro voor 355 euro inclusief.

Makro heeft btw vaak leuke tv's staan voor weinig.. Ze kopen vaak restpartijen op van 'oude' modellen..

Weet je het model Wesley? Ik ben ook nog opzoek naar een vervanger voor mijn LCD Thomson uit 1624 En dit is een prima deal volgens mij.

Wat voor abbonnementen heeft men hier? Ik kan dat kastje nergens kwijt, en nu is zo'n kaart welke je in je tv steekt wel een goede optie.

Enige probleem is dat wij hier in huis al 3 kastjes hebben bij 1 ziggo abbo, en dat schijnt de max te zijn. Wat denken jullie?

Mijn ouwe trouwe sony KV 28FQ86B (hij leeft nog steeds, al zijn soortgenoten zijn al eens gerepareerd...) is aan vervanging toe omdat hij in de diepte teveel ruimte in beslag neemt.

Zijn opvolger wordt dus een platte, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Dus hulp gevraagd.

Wat wil ik:

- 37'' of 40'' (zal wel 40'' worden )
- Zwart moet ook echt zwart zijn
- geen last van ghosting (Formula1 / voetbal etc.)
- liefst full-LED
- Het geluid moet via spdif naar m'n HK AVR 3550

Wat boeit mij niet:

- ambilight
- 3D
- Hij wordt niet gebruikt voor gamen, wel misschien voor de laptop en internet.

Wat kunnen jullie mij aanraden en waar moet ik zoal op letten?

LG (Ja ik weet het, sommige mensen vinden het niks) 42LE5300, echt een hele mooie tv.

Gister zelf trouwens een Samsung LE40C550 gescoord bij Saturn, prima tv

Ziet er wel leuk uit, alleen is het wel eentje met edge-led ipv full.
Als ik het een en ander goed begrepen heb, dan levert full-led beter contrast op.