Pauluzz!! PP-tuning 7 January 2003 #1,161 en Jomanda's veel te strakke aarzgaatje nog droog was en dat dus veel pijn zou doen en daarom besloot ze.....
en Jomanda's veel te strakke aarzgaatje nog droog was en dat dus veel pijn zou doen en daarom besloot ze.....
B bissie Well-Known Member 7 January 2003 #1,163 in geval van nood niet gelijk de hele bende zal uitscheuren maar dat ze juist.....
Sjoerd Well-Known Member 7 January 2003 #1,164 lekker nat en glad zou zijn om de grote boze paal te kunnen ontvangen, juist toen ....
wimpie Well-Known Member 7 January 2003 #1,165 ging de grote boze wolf vreemd met de 2 lingzus van sneeuwwitje:sneeuwzwartje
mendophir Banned 7 January 2003 #1,166 die gevlucht was uit nigeria vanwege rasistische opmerkingen over haar...
Jeroen. Retired Member 7 January 2003 #1,167 ..ze is namelijk geen bananenplukker, maar een appelplukker...
mendophir Banned 7 January 2003 #1,168 en ze drukt regelmatig een paar kilotjes appels achterover om haar...
B bissie Well-Known Member 7 January 2003 #1,169 dikke negerbillen in vorm te houden, verder slikte ze regelmatig...
MoX Ik ben een beetje wappe.. 7 January 2003 #1,171 tieten terecht komen, waardoor ze megaketsers heeft en
Stefan W >TuNiNG 7 January 2003 #1,172 die aarschneukende dwergen haar nu ook eens tussen der konkahgeile memmen konden pakken
MoX Ik ben een beetje wappe.. 7 January 2003 #1,173 de kabouter was het een beetje zat van de sex, en dacht, ik ga aan mijn DJ sleutelen..
Ami® MALAGOETIE VuurVos 7 January 2003 #1,174 Toen kwam ie tot de ontdekking dat broer kabouter de scooter had gekocht van hassan...
wimpie Well-Known Member 7 January 2003 #1,175 die hem net als de 6 scooters van de andere kabouters eerlijk gestolen had uit hun tuinhuisje.
Jeroen. Retired Member 7 January 2003 #1,176 hassan heeft de scooters eerlijk veroverd door de eigenaar eraf te slaan en een paar keer te prikken met zijn mes
hassan heeft de scooters eerlijk veroverd door de eigenaar eraf te slaan en een paar keer te prikken met zijn mes
wimpie Well-Known Member 7 January 2003 #1,177 en ging nu naar een servicepunt van "het zwitsers mes" b.v. om de bloedvlekken af te laten vegen en het super scherpe mes nog scherper te maken.hassan betaalt...rolleyes: )
en ging nu naar een servicepunt van "het zwitsers mes" b.v. om de bloedvlekken af te laten vegen en het super scherpe mes nog scherper te maken.hassan betaalt...rolleyes: )
B bissie Well-Known Member 7 January 2003 #1,179 zodat de servicepunt dude mooi met zijn kindere kon monopolien, verder deed hij nog aan/.. Last edited: 7 January 2003
P Pasqual Well-Known Member 7 January 2003 #1,180 fitness en drugs/scooter handel op de plaatselijke vismarkt....