Het grote verhaal deel2 :)

Status
Not open for further replies.
...maar een sleutel die kabouter plop van 15 pagina's geleden nog steeds in het gras had laten liggen...

Het donkere sprookjesbos in naar haar secret hideout waar al een MHR-zip klaarstond om te ontsnappen, toen ze wilde wegsjeezen merkte ze...

[ik ga maffen, weltrusten:)]

dat ze perongeluk euro 95 had getank terwijl ze op mengsmering moet rijden, maar toch waagde ze het erop en starte de motor...

Na 500 meter hoorde ze toch wel een erg harde piep vanuit de motor komen en ze stond stil, toen sprong ze maar in het water en zwom ze verder, maar ze wist niet dat....

[Nu ga ik maffen:)]

Het water besmet was met afgekeurde 4t olie, na een paar dagen kreeg ze er last van en begon spontaan.......

(ik ga ook maffen laterzz:))

gelukkig had ze er net precies in gedaan en maakte toen een auto wheelie door het sprookjes bos waarna ze....

een beetje in het bos verstop de cilinder aan het spelen waren. 1 malossi elf had echter een hebo.........

die nog helemaal getuned moest worden door een groep schapen die net langs kwamen sjeesjen, toen dit klaar was...
(dit gaat echt nergens meer over :P )

kwam schaapje metrakitje lang met zijn opper getoende slijtijzere zielinder en ging naar de malossi elfjes........

en berovde de elfjes van malossi en schaap metrakitje van hun cilinders en speerde hem weg op zijn..............

Status
Not open for further replies.
Back