Het grote verhaal deel2 :)

Status
Not open for further replies.
dat hij beter in zijn neus kon pulken teneinde deze voldoende leeg te krijgen voor de volgende dag waarop hij zijn tractor op mestkeverpoepbeschimmeling zou gaan controleren, eenmaal op de volgende dag aangekomen te zijn besefte hij dat hij vanmorgen geen schoon ondergoed had aangetrokken dus belde hij zijn vrouw om hem een boterham te komen brengen, de boterham bestond uit vers geplante tomaat-boomvliegen op een bedje van menstruerende aap-vlooimachines die gemaakt werden door lambik en kornuiten en rechtstreeks overgevlogen uit het hooggebergte-gebied van zuid-nederland, helaas ...

niet zo'n lange teksten meer te typen omdat dit toch een nutteloze bezigheid is, bij deze werd dus een abusje aangevraagd ten onvrede van Badr die ...

ik alleen maar op abusjes roep wat ook niet meer dan logisch is want zo'n topic verdient gewoon niet meer dan dat, maar omdat ik mijn hechte vriendschap met heer badr niet op het spel wil zetten zal ik daarmee bij deze ophouden, ik hoop ...

...mike tyson die nog een oor achter de hand had onder zijn bokshandschoen met gepatenteerde anti-transpiratie ventilatie membraan erin waar hij destijds helemaal voor naar tokyo gevlogen is in een uitgerangeerde concorde van american airlines die verdwaald was omdat...

net een nieuw lampje als vrind voor het leven had, namelijk een 100 cm lange 20 watt neon blacklight lamp (made in taiwan), wat als snel resulteerde in een uiterst hevige...

anaalverkrachting waarbij er een electrischeontlading voordeed waar een sidderaal nog bij zou verbleken, willie, die inmiddels zijn schaamhaar kwijt was door ...

het op hol slaan van zijn zelfontworpen baardtrimmer in jan-de-bouvries-stijl die mede dienst kan doen als schaamhaar knipper waardoor hij zichzelf bijna beroofd had van zijn geslachtsdelen wat niet zo mooi was vanwege een maandenlange...

zijne here jezus christus, beschreven in de heilige bijbel, onder hoofdstuk Ezechiel 25:17 [blabla.. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.], hardop en emotioneel voorgelezen door Jules, partner van Vincent Vega, die...

Status
Not open for further replies.
Back