Het grote Nutteloze/Leuke Filmpjes topic #9

Status
Not open for further replies.
2de wilders filmpje. De vergelijking tussen bejaardehuis en gevangenis.... Het komt toch wel aardig kortbij de werkelijkheid, hoe diep triest het ook is.

Over 'vervuiling en waterstofperoxide' ? Vond 'm niet erg sterk tbh.

Nee, dát idee werd geopperd door dat mokkel van SP (Kant toch?). Die vond ik ibdd ook niet zo sterk. Het ging om de reactie van Pechtold op het idee van Wilders. Kan het nergens vinden helaas, anders kon ik het laten horen.

Nee, dát idee werd geopperd door dat mokkel van SP (Kant toch?). Die vond ik ibdd ook niet zo sterk. Het ging om de reactie van Pechtold op het idee van Wilders. Kan het nergens vinden helaas, anders kon ik het laten horen.

Oh doh, je hebt gelijk. Had 't in een flits even gezien :)

Praatjes vullen geen gaatjes Wilders! Aan de beste man heb je nou echt niks in het kabinet...

Die gast zit niet eens in het kabinet. :D

Een plek als regeringspartij hoeft PVV van mij niet te hebben. De PVV is erg goed in het scherpzetten en wakkerschudden van de regeringspartij. Een perfecte en tevens gewenste taak voor een oppositie.

Wilders verwoort het prachtig met zijn auto-rit. Aan het einde van de rit totale stilte, enkel de tomtom die roept: "Eindpunt bereikt". Perfect verbeeld van de huidige regering.

Die gast zit niet eens in het kabinet. :D

Een plek als regeringspartij hoeft PVV van mij niet te hebben. De PVV is erg goed in het scherpzetten en wakkerschudden van de regeringspartij. Een perfecte en tevens gewenste taak voor een oppositie.

Wilders verwoort het prachtig met zijn auto-rit. Aan het einde van de rit totale stilte, enkel de tomtom die roept: "Eindpunt bereikt". Perfect verbeeld van de huidige regering.

1000% mee eens. Als ik hem hoor praten herken ik toch wel een aantal dingen..

Godsamme, iemand die zoiets doet laat je toch niet ,, ff '' vrij. Opsodemieteren, die hoort meteen achter slot en grendel en heeft helemaal niks meer te willen. 7.5 jaar, ook zoiets belachelijks zeg. Wat een land is dit toch.... :L

Idd.
Beter de gevangenis regels van amerika hier invoeren.

Status
Not open for further replies.
Back