Het grote Nutteloze/Leuke Filmpjes topic #9

Status
Not open for further replies.
Fuckin hell, dat zie je toch. Lijkt wel alsof hij er express op in rijdt. :X :X

Mja, ook wel 1 erg stomme actie van de agent, was echt nergens voor nodig om daar midden op de snelweg te gaan staan.
Ofniet he, hij rijdt eerst achter die vrachtwagen, die gaat dan naar linker rijbaan omdat die agent daar staat. Vervolgens blijven er 3 auto's gewoon op die rechter rijbaan rijden terwijl die agent daar staat. Hij blijft ook gewoon door gassen en wanneer die agent ziet dat hij niet stopt wil hij naar achter gaan, en die in die gele auto rijdt dan ook nog zo te zien expres naar rechts net waar die agent naar achter wil ipv van naar links te gaan :*
 
Ofniet he, hij rijdt eerst achter die vrachtwagen, die gaat dan naar linker rijbaan omdat die agent daar staat. Vervolgens blijven er 3 auto's gewoon op die rechter rijbaan rijden terwijl die agent daar staat. Hij blijft ook gewoon door gassen en wanneer die agent ziet dat hij niet stopt wil hij naar achter gaan, en die in die gele auto rijdt dan ook nog zo te zien expres naar rechts net waar die agent naar achter wil ipv van naar links te gaan :*

Moet je eens kijken wat een groot stuk er tussen die motoragent zit en de auto voor de Ibiza zodra deze opzij gaat. Als hij gewoon op de weg had gelet had je allang of in de remmen gegaan of de vluchtstrook op geschoten. Hij blijft zeker nog een goede 50 meter recht op de agent afrijden waar hij vlak voor de botsing pas uitwijkt... Heeft gewoon niet naar de weg gekeken.
 
Hij/zij zat wss naar de amblu te kijken die aan kwam omdat die natuurlijk ook wou gaan invoegen..
en keek dus niet vooruit.

Dus gewoon van allebei een faud. de ene had daar niet zomaar moeten gaan staan en die andere had wat beter op het voorgaande verkeer moeten letten.
 
Was ook nog op tv.
Agent leeft gewoon nog, wel schijnt het zo te zijn dat de agent nooit de opdracht heeft gekregen te assisteren bij het vrijmaken van de baan.
Waarom hij dat wel deed wordt nog onderzocht :p

Niet dat dat veel uit had gemaakt, maarja.
 
Vrij ziek. :X Me vader stond daar een uur in de file zei hij al, nu weet ik wel waarom...

+1. Ik heb echt 50min over 1,5km gedaan :rolleyes: Komt niet door dat geintje met die motoragent trouwens hoor. Was daarvoor een ongeluk gebeurd, ambu was volgens mij in dat filmpje onderweg richting Hoorn met diegene erin :eek:
 
Als zelfs mn moeder kan invoegen, moet een ambulance gast dat toch ook wel kunnen?! Wat een onnodige actie.
 
Ik kan me niet voorstellen dat de agent de procedure volgens het boekje doet. Zo op het gezicht is het een levensgevaarlijke manoeuvre op een snelweg. Trouwens ook vrij verontrustend dat de telegraaf zulke video's in hun verslaggeving opneemt.
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=TDjvw2Rf-fk&feature=related"]YouTube - alleenstaande vandaal, koot en bie[/ame]
 
Ik kan me niet voorstellen dat de agent de procedure volgens het boekje doet. Zo op het gezicht is het een levensgevaarlijke manoeuvre op een snelweg. Trouwens ook vrij verontrustend dat de telegraaf zulke video's in hun verslaggeving opneemt.

+1

Bizarre/onverwachte actie van de agent. De bestuurder van de gele auto heeft waarschijnlijk naar het ongeluk aan de overkant van de weg zitten kijken en dan is 2/3 sec al gauw 50 meter.

Moet zeggen dat ik de actie van de agent heeeeel apart vind en dat hij zich beter had moeten opstellen. En dat hij misschien met rws contact had moeten hebben over t gebruiken van de matrix borden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top