Het Grote Nutteloze/Leuke Filmpjes topic #14

Status
Not open for further replies.
Zooooo je zou maar op die loopbrug lopen :X...en die voetganger op 8:30 :D lucky basterd.

Last edited:
Gasten van de overval in Amsterdam vannacht en dan dat gedoe op de A2..

Grote kans dat het deze bende weer is, lijkt mij..

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=U8WUlVb2hNc"]YouTube - ‪Reeks ramkraken met BMW M5 & AUDI RS6. @telefacts crime.‬‏[/ame]

Ik ook.

Zouden ze goed kunnen zijn, of die lui van het filmpje hierboven.

Komt niet veel meer voor imo, zulke goed georganiseerde bendes.

Accent van die lui in het filmpje, tanken etc. :P

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=o_oEO9znVcg&feature=related"]YouTube - ‪Boy Zonderman - Synthesizer‬‏[/ame]

Wat me opvalt is dat die^ eerste reeks overvallen weinig 'boeiend' zijn en dan ineens met die a6 erbij, klappen ze een grote in R'dam.
Maar je zag in die docu hoe simpel er aan die wapens en explosieven te komen is en wat voor type gasten 't zijn.
Met dikke wapens is er vrij simpel wat voor elkaar te boxen natuurlijk. Lef en brutaliteit zijn dan ook wel handig, maar iedereen moet ooit eens beginnen, dus ik of ze nou ècht zo ervaren waren..?

Ik had er tot op een uurtje geleden nog niets over meegekregen trouwens. :P

Opeens die zware kraak in Rotterdam vond ik ook vreemd. Vond ook dat ze 'fouten' maakte door te tanken zonder betalen.. Lijkt me 'dom' om op die manier de aandacht te trekken.

Punt is wel dat deze bende met een Audi RS6 reed. Toevallig is de uitgebrande auto op de A2 ook een RS6. 1+1=2.. of juist de bedoeling dat de politie dit gaat linken?

Optreden van de politie heb ik ook mijn bedenkingen bij. Net zei John v/d Heuvel dat er eigenlijk geen dienst / team klaar staat in de nachtdienst. Niet echt slim dan? Waarom wordt er niet gecontact / besproken met de politie in Eindhoven, Maastricht oid om deze lui op te houden ergens. Dat MOET toch mogelijk zijn, kan toch niet waar zijn dat je zo gewoon het land uit kan rijden. Vooral niet vanuit Amsterdam. Toch een behoorlijk stukje rijden.

Ik zeg ook niet dat 't niet dezelfde gasten zijn. Grote kans dat ze 't juist wel zijn.
Maar wat ik bedoel is dat ze nu niet echt slim overkomen ofzo; 't is 'gewoon' een kraak met grote bommen, dikke wapens en iedere keer dezelfde snelle wagens. Daar is weinig ingenieus aan. :P

Dat tanken zonder te betalen, zeker in dat Scarface pakje, is natuurlijk een dikke arrogante middelvinger.

En ja, moet er nu altijd en overal een compleet team klaar staan voor die ene keer?
Die communicatie moet inderdaad wel gewoon beter, zodat het team dat er wel is (zoals 'ie zei), ze op kan wachten.

Opeens die zware kraak in Rotterdam vond ik ook vreemd. Vond ook dat ze 'fouten' maakte door te tanken zonder betalen.. Lijkt me 'dom' om op die manier de aandacht te trekken.

Punt is wel dat deze bende met een Audi RS6 reed. Toevallig is de uitgebrande auto op de A2 ook een RS6. 1+1=2.. of juist de bedoeling dat de politie dit gaat linken?

Optreden van de politie heb ik ook mijn bedenkingen bij. Net zei John v/d Heuvel dat er eigenlijk geen dienst / team klaar staat in de nachtdienst. Niet echt slim dan? Waarom wordt er niet gecontact / besproken met de politie in Eindhoven, Maastricht oid om deze lui op te houden ergens. Dat MOET toch mogelijk zijn, kan toch niet waar zijn dat je zo gewoon het land uit kan rijden. Vooral niet vanuit Amsterdam. Toch een behoorlijk stukje rijden.

Ik begrijp wat je bedoeld. De politie moet zich gaan aanpassen aan deze criminaliteit. Ik zou het bijvoorbeeld een goed idee vinden om in elke dienstwagen een spijkermat te leggen?

Echter, kan je ervanuitgaan dat het een grote hel was geworden als deze gasten in een roadblock terecht kwamen. Voor nu mogen we blij zijn dat er geen gewonden zijn gevallen, anders was het een andere zaak.

Tja, tot hoever moet je gaan om dit te voorkomen of aan te pakken?

Tja, erg ingenieus is 't misschien niet zou je zeggen. Feit is wel dat ze wéér met zoveel miljoen er vandoor zijn. Dus toch wel erg slim.

Ik denk wel dat er maatregelen getroffen moeten worden door de politie / overheid. En hoe zit het met de beveiliging van die bedrijven.. Is het niet verstandiger om dat op een andere manier te gaan doen?

Blijf het gek vinden dat je met wat informatie, automatische wapens en veel lef een kraak kan plegen. En dan nog is naar het buitenland vertrekken ook.

Over Securcash heb ik eigenlijk ook niks meer mee gekregen..

De politie moet niet echt naar Amerika kijken imo, daar is het meteen grof/lomp/hard. Kunnen ze hier toch niet aan. Kijk eerst is naar Engeland, daar is meteen een heli de lucht in, speciale interventie teams die in Impreza's en Evo's rijden, spijkermatten altijd in de buurt....

Status
Not open for further replies.
Back