Dirk. Well-Known Member 18 September 2010 #283 [ame="http://www.youtube.com/watch?v=cH8xAzCFg2Y"]YouTube - Oh Oh Cherso: Afkortingen 'Plork' & 'PINO'[/ame] Jezus, die Matsoe Matsoe op 0.22 sec. 8P
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=cH8xAzCFg2Y"]YouTube - Oh Oh Cherso: Afkortingen 'Plork' & 'PINO'[/ame] Jezus, die Matsoe Matsoe op 0.22 sec. 8P
Vincent-Aerox Scooterloos 18 September 2010 #284 Hahaha, blijft leuk om te zien :W Zeeaaauuu! Gadverrdomme Last edited: 18 September 2010
Björn` Yes, mother? 18 September 2010 #286 Hahahaha, ik heb niet vaak dat ik in m'n eentje echt hardop zit te lachen achter de flaptop, maar ging even helemaal kapot om Matsoe hierboven.
Hahahaha, ik heb niet vaak dat ik in m'n eentje echt hardop zit te lachen achter de flaptop, maar ging even helemaal kapot om Matsoe hierboven.
5 543543543 Well-Known Member 18 September 2010 #287 Haha nou vooruit, om dat laatste stukje must ook ik wel even lachen
Dempster Chuck Norris 18 September 2010 #288 woknok, pino, plork zijn allemaal militaire termen. Maar dat hebben de meeste burgers blijkbaar nog nooit gehoord!
woknok, pino, plork zijn allemaal militaire termen. Maar dat hebben de meeste burgers blijkbaar nog nooit gehoord!
leipert19 Banned 18 September 2010 #289 Dempster said: woknok, pino, plork zijn allemaal militaire termen. Maar dat hebben de meeste burgers blijkbaar nog nooit gehoord! Click to expand... Hele scherpe opmerking:*
Dempster said: woknok, pino, plork zijn allemaal militaire termen. Maar dat hebben de meeste burgers blijkbaar nog nooit gehoord! Click to expand... Hele scherpe opmerking:*
snackie Date screw up crew 18 September 2010 #290 in het leger is het zo erg, dat ze zelfs woorden hebben die even veel betekenen als 1 letter
Funk_dm ::SA MEMBER:: 18 September 2010 #293 ik zal er eens een paar noemen, lala : laplanders hepla : herkenningsplaatje rowili : rood wit lint liboza : linker bij ons worden zinnen gewoon ingekort en woorden vervangen. zoals "al gedaan" word gewoon "al" "doe het zelf maar" "zelf"
ik zal er eens een paar noemen, lala : laplanders hepla : herkenningsplaatje rowili : rood wit lint liboza : linker bij ons worden zinnen gewoon ingekort en woorden vervangen. zoals "al gedaan" word gewoon "al" "doe het zelf maar" "zelf"
Robert Superrrjoden! 19 September 2010 #294 Pino en plork en iph zijn gewoon bekende hier al jaren, maar woknok was voor mij ook een primeurtje
[5th] Douwe Lets Hiv... 19 September 2010 #295 Funk_dm said: ik zal er eens een paar noemen, lala : laplanders hepla : herkenningsplaatje rowili : rood wit lint liboza : linker bij ons worden zinnen gewoon ingekort en woorden vervangen. zoals "al gedaan" word gewoon "al" "doe het zelf maar" "zelf" Click to expand... Heb een hekel aan afkortingen, altijd al gehad. Kut leger.
Funk_dm said: ik zal er eens een paar noemen, lala : laplanders hepla : herkenningsplaatje rowili : rood wit lint liboza : linker bij ons worden zinnen gewoon ingekort en woorden vervangen. zoals "al gedaan" word gewoon "al" "doe het zelf maar" "zelf" Click to expand... Heb een hekel aan afkortingen, altijd al gehad. Kut leger.
Pronk Pronk Racing Service 19 September 2010 #296 Vincent-Aerox said: Hahaha, blijft leuk om te zien :W Zeeaaauuu! Gadverrdomme Click to expand... Geweldige reactie idd haha! Vind alleen die 'Sterretje' maar een kneus. Heb het idee dat die gast het allemaal acteert.
Vincent-Aerox said: Hahaha, blijft leuk om te zien :W Zeeaaauuu! Gadverrdomme Click to expand... Geweldige reactie idd haha! Vind alleen die 'Sterretje' maar een kneus. Heb het idee dat die gast het allemaal acteert.
Dirk. Well-Known Member 19 September 2010 #297 Ik vind die Sniper echt zo'n kansloos figuur, voelt zich helemaal het mannetje, kapsonesdrol... Ook echt altijd zo'n kansloos praatje klaar als de camera op hem gericht staat... :r
Ik vind die Sniper echt zo'n kansloos figuur, voelt zich helemaal het mannetje, kapsonesdrol... Ook echt altijd zo'n kansloos praatje klaar als de camera op hem gericht staat... :r
Sjoerd Well-Known Member 19 September 2010 #299 Maar wel tof dat die Matsoe Matsoe ff Jokertje nadoet
JohnnyP Vuurvos member 19 September 2010 #300 vind jullie eerlijk gezegd kanslozer .... ga er me tijd echt niet aan verdoen..