Het grote auto-ongelukkentopic

en vergeet diefstal niet, brand, etc. allemaal handig om je voor te verzekeren hoor.
 
Last edited:
Ik zeg niet dat je alles moet financieren, maar het is lang niet zo slecht als dat menig mens denkt.

Maar mijn moeder rijdt twingo, ik niet. Alhoewel ik liever in de twingo rij dan in de scenic. En ja ik zo 'mijn 8c' inderdaad WA verzekeren.

Financieren sux bigtime, m'n gf had haar Twingo @financiering, maar ben blij dat het ding volgende week ofzo de deur uit is... Face it, koop een auto die past bij je inkomen & situatie (ik rij ook liever een TopSport met een halve ton erop, zoals toko dat doet) en ben tevreden...

Twingo; weet ik ;)

8C; zie Arne...
 
Maakt toch niet uit, je bent immers rijk genoeg om je Veyron te zien verknetteren in de vlammen.

Maar of je het geld nou eerst naar de verekering brengt en hij met winst een nieuwe voor je koopt. Of dat jij zelf een nieuwe koopt....Maar WA+ kan dan toch , voor brand en diefstal.

Maar ik snap de gedacht. NL is ook het meest oververzekerde land ter wereld.
 
Stephan, is dit zo'n zelfde verhaal als het dat het voordelig zou zijn een auto met een lening te bekostigen?

Ik snap werkelijk geen ZAK van wat er soms afspeelt in jouw grijze massa :)

Je rijdt in een Twingo, houdt van Alfa's die je graag met een doorlopend krediet zou bekostigen, en als je een 8C zou hebben zou je hem WA verzekeren...

Hij heeft gewoon gelijk hoor ;)
 
Van het weekend zijn er 2 jongens van school overleden door een auto ongeluk.
Ze zaten allebij bij mijn zus in de klas en ik kende ze ook.

d39a1eb93ae5656d8ae093c6b4c9a342IMG_3175fotograaf10.JPG


48f0615c2006673b5493020072c2c513IMG_3181fotograaf10.JPG


32c6c8417f768bddff7884faa5d3a880IMG_3183fotograaf10.JPG

Ze zijn vermoedelijk te hard over het bruggetje gekomen en toen rechtdoor tegen de boom(zie foto's van de boom) en daarna op de kop in de sloot. Ze waren met zijn 3e. De derde persoon zat achterin in een ''luchtbel'' en kon gister al met een hersenschudding naar huis.


Hier nog een filmpje en verhaal.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/article60543931.ece?cid=rss
 
Las 't toevallig nog in de krant gisteren.
Succes iig.

Ja bedankt!

Maar echt heeeeel de school is er kapot van. Maandag ochtend was er een bijeenkomst en het was echt druk!
de exames zijn verschoven naar volgende week omdat er weinig toe komen aan leren waarschijnlijk deze week. Echt iedereen is er kapot van, somige leraren moesten huilen enzo echt niet normaal dit. En dan komen er ook weer van die beidehante Kanker ventjes(sorrie voor taalgebruik) met de opmerking ''Haha eigenschuld dikkebult, moesten ze maar niet joyriden'' nou sorrie hoor maar ze zijn wel dood!! die ventjes hebben nou ook gelijk een maand vierkant rooster aan hun broek:)
Maar ik moet toegeven dat als ze niet dood waren dat ik ook wel zo'n opmerking durvden te maken maar dat doe ik nu zeker niet!

Ze hebben nou ook een apart lokaal gemaakt om bloemen en brieven neer te leggen. Der staan echt helemooie dingen tussen!

Zo even mijn korteverhaaltje gemaakt, dit topic is daar niet voor bedoeld maar jammer dan:)
 
Het kan inderdaad snel over gaan ja. Ik moet zeggen, ik rij nu nog maar zeer zelden lomp.

Ik zeg niet dat ik nooit te hard rij, maar ik doe het niet onverantwoord. Ik weet niet, eerste half jaar van je rbw zit je constant te jagen. Maar nu na een jaartje rij ik eigenlijk alleen maar chill, en niet zo opgefokt als toen.
 
Het kan inderdaad snel voorbij zijn.
Mijn rijstijl is ook aangepast :# (hoewel ik niet eens zo aso reed normaal :X )

Mja na dat ongeluk voel ik me wel onveiliger op de weg... vooral nadat ik de clio weer een keer terug gezien had... echt geluk dat ik nog leef :eek:
 
Ik heb laatst nog een keer in zo'n clio stukje gejaagd. Maar het stuurt echt als een natte drol. Zat opzich wel aardig geluidje in.
 
stel je voor, je bent dronke, je rijdt die veyron aan en hij wordt total loss verklaart, je verzekering komt niet in tussen omdat je dronken was.:p
 
stel je voor, je bent dronke, je rijdt die veyron aan en hij wordt total loss verklaart, je verzekering komt niet in tussen omdat je dronken was.:p

Ow, dan leggen ze gewoon beslag op je loon de volgende 457 jaar :p

Maar wat ik me ook afvraag, wat als iemand met een Fiat Panda (verzekering een appel en een knikker per maand waarschijnlijk) geen voorrang verleent aan een Veyron (niet te verzekeren omdat ie zo duur is) waardoor beide auto's totall zijn...

Ik denk niet dat de verzekeringsmaatschappij van de Panda erg blij zal zijn :+
 
Back
Top