Het grote auto-ongelukkentopic

Een Veyron niet speciaal? Ik heb hem nog niet in het wild gezien, en er bestaat een kans dat ik hem nooit van m'n leven zal zien...
 
Hoezo beter? Ik vind het nou eenmaal niet een speciale auto. En kut voor de eigenaar dat hij schade heeft, maar lekker boeiend.

Vind jij ja, denk dat heel veel mensen er anders over denken. Ik vind het ook geen mooie auto, weet wel dat het een bijzondere en dure auto is. En het is dus wel een fotootje waard in dit topic.
 
Ik snap ook niet wat er speciaal is aan de snelste productie auto tot nu toe.... :L

Ontopic:
996858


Een tankauto nog wel... dan schijt ik toch echt in me broek.
 
Oke, ik zal mijn best doen.

1) Wat is het princiepe van een verzekering? Je bent ervoor verzekerd kosten te kunnen dekken die je normaal niet zo kunnen dekken.

Rij je in zo'n auto, dan kan je het je ook veroorloven hem te verliezen. Omdat 100% van de veyron eigenaren het geld heeft er wel 10 te kunnen kopen.

2) De gemiddelde veyron rijder houdt wel van een potje doorgassen. Dus je premie is zo enorm hoog (je verzekeraar wilt tenslotte ook nog eens winst maken) dat als je niet je eigen veyron kort rijdt, dan betaal je wel de veyron van je buurman. Het zou dan slimmer zijn een potje geld aan te leggen en je eigen premie aan jezelf te betalen, je maakt immers geen winst op je zelf. Maar je bent zo vermogend, dat je het wel kan betalen.

3) Wil jij zo'n auto slopen, rij je toch gegarandeerd te hard en betaalt je verzekering sowieso niks.
 
Stephan, is dit zo'n zelfde verhaal als het dat het voordelig zou zijn een auto met een lening te bekostigen?

Ik snap werkelijk geen ZAK van wat er soms afspeelt in jouw grijze massa :)

Je rijdt in een Twingo, houdt van Alfa's die je graag met een doorlopend krediet zou bekostigen, en als je een 8C zou hebben zou je hem WA verzekeren...
 
Ik zeg niet dat je alles moet financieren, maar het is lang niet zo slecht als dat menig mens denkt.

Maar mijn moeder rijdt twingo, ik niet. Alhoewel ik liever in de twingo rij dan in de scenic. En ja ik zo 'mijn 8c' inderdaad WA verzekeren.
 
Maare, met 120 van de snelweg afslippen tegen een boom aan zorgt er ook wel voor dat een Veyron kapot is hoor.
En mocht je een Veyron kunnen betalen kan je de verzekeringspremie ook wel ophoesten.

En om ontopic te gaan, ik heb 1x de achterbumpert van de Mondeo gesloopt tegen een klein kut boompje tussen parkeerplaatsen in :p
 
Back
Top