Het grote "Auto gespot topic"

Status
Not open for further replies.
Leuk als zoiets naast je staat bij het stoplicht en ff gas geeft :P, trilt heel je auto gelijk. Ik verwacht wel dat Mike van het forum een keer die srt-10 van een klant laat zien. Ding heeft twin turbo Venom kit erop zitte :~. dubbele BOV ook :P

800 pk, 0-60mph in 4,4 sec

autobelastingen in UK zijn ook minder.
bv in belgie
als je wil bugatti veyron kopen, moet je rekenen aan nog eens 700 000 eur aan vadertj staat (wegentax, ..)

Toen mijn pa ons huis nog verhuurde, heeft de importeur van Lamborghini hier enkele jaren gewoond, stonden altijd 3 lambo's op de oprit. Die gast is dan wel gevlugd met dikke 400 miljoen naar Thailand van vadertj staat.

Tijd geleden alweer gespot bij een discotheek in Belgie,
Honda Accord Type R :W sorry voor vage foto's

Foto=SYLRUQL7

Foto=FSCNBCQF

Foto=LVGZBSFE

Foto=RLNRRO8N

super vet ding imo

in oostenrijk een RS4 gezien met kenteken FUC K 911 :W:W:W:W jammer genoeg geen foto, ding kwam nogal hard langs:~

Zo heb ik een keer een foto gezien van een porsche oid, boven het kenteken stond iets in de zin als; I eat ferrari for breakfast en eronder stond, and lamborghini for lunch.

Mja zoiets dus :p Iig wel goed vet om te zien

vandaag moete werke in de wasstraat, komt er een vent in een quattroporte aan8P zonde om zon ding door de wasstraat te doen

Ligt eraan hoor.. Bij die wasstraten met borstels verneuk je idd je lak, maar als je door een wasstraat gaat met lappen ipv borstels is er niets aan de hand.

Ook die lappen zijn niet optimaal hoor, beste is altijd nog "Manual Labor"... And remember kids: Rechte banen maken, en niet roteren (Wax on, wax off :P)

Status
Not open for further replies.
Back