Het grote "Auto gespot topic"

Status
Not open for further replies.
deze wagens heb ik allemaal gespot in Londen
2-3 jaar geleden. khad daar zo'n wegwerptoestelletje gekocht
omdat op elke hoek een paar dikke wagens stonden.
sorry voor de foto mabon jah

Ik ben vandaag teruggekomen nou het is echt ongelofelijk wat voor auto's je daar ziet. Duidelijk dat er flink wat geld aanwezig is in Londen, de volgende auto's heb ik meerdere keren gezien met uitzondering van de Carrera GT:
- Bentley Continental & GT
- Rolls Royce Phantom
- Porsche Carrera GT, 911 Turbo, 911 4s, Cayenne Turbo, Cayman & Boxer
- Ferrari 360, 430
- Audi RS4, Q7
- Mercedes SL55/65amg enz, M500/S500/CL500 enz
- BMW M3/M5/850ci/760li enz
- Subaru WRX Sti, Skyline, RX8, 350Z
- Jaguar XKR, XJ enz
- Aston Martin DB9
- Range Rover sport met 4 uitlaatpijpen.

Het is dat ik niet continue met mijn camera in de aanslag stond anders had ik heel wat leuke plaatjes kunnen schieten :D
Ze houden er ook van om vrij hoog in de versnelling te rijden, dus je hoort continue flinke toeren :P

In sommige gemeentes mag je je auto niet meer op straat wassen, Almere bijv.

Hoezo niet dan?

Ben er in september een weekje geweest in Londen, keek echt mijn ogen uit daar. Echt te vette wagens. wagens die je in NL nooit ziet, die zie je daar 20 x achter elkaar ofzo :P

Ja het geld rolt daar aardig.

Maar vond het toch wel gaaf om die Carrera GT te zien, jammer dat die niet even vol op trok. Maar dat zou ik ook niet doen als je weet hoe die gekken rijden :D

Ik ben zelf 5 jaar geleden in London geweest, maar kan niet zeggen dat ik zoveel dikke wagens heb gezien. En toch ben ik toen 2 dagen alleen maar buiten geweest

Wel een McLaren F1 vanuit de bus gezien (in een showroom). Voor de rest een 550 Barchetta, 512, Noble m12 en de nodige Bentleys

Ik denk wrm je er nu zo veel dikke wagens ziet is omdat je als bestuurder van een auto tol moet betalen om in Londen te mogen rijden. Volgens mij zit het zo. een normaal gezin gaat geen 100pond (bvb) gaan geven als het dat kan besparen door gebruik te maken van het openbaar vervoer. Maar wie kan het zich geen reet schelen of het nu 100 of 1000 pond kost. De rijke mensen dus die betalen dat gwn en toeren daar met hun dikke bakkies rond. Dit is niet steeds van toepassing dus don't kill me if I'm wrong :p

grtz

Ik denk wrm je er nu zo veel dikke wagens ziet is omdat je als bestuurder van een auto tol moet betalen om in Londen te mogen rijden. Volgens mij zit het zo. een normaal gezin gaat geen 100pond (bvb) gaan geven als het dat kan besparen door gebruik te maken van het openbaar vervoer. Maar wie kan het zich geen reet schelen of het nu 100 of 1000 pond kost. De rijke mensen dus die betalen dat gwn en toeren daar met hun dikke bakkies rond. Dit is niet steeds van toepassing dus don't kill me if I'm wrong :p

grtz

Vind ik onzin...

Ik zou ook geen 100 pond betalen om te gaan rondcruisen daar, TENZIJ er geen andere optie is, dan zou ik het ook doen, en dan vind ik die tol nog oplichting!

grtz

Ik begrijp je punt, mensen die het niet zo breed hebben zullen nu eerder de tube pakken dan de auto.
Dus de auto's die je ziet rijden zijn van mensen die of echt met de auto moeten gaan, of gewoon mensen die zat geld hebben.
Heb daar ook amper bestelbusjes gezien.

dit is idd waar. ik werk weleens in de city en daar kom je zonder speciale 'vergunning' (zoals ik het maar ff noem) echt niet binnen. sowieso beveiligingsapen die ff een spiegel onder je auto douwen.

om ontopic te gaan:

SRT-10 denk :W

jup daar ja, ik kom er vrij vaak langs, vanochtend stond er nog een H2, maar deze was wel een foto waard. wat een ding zeg

Status
Not open for further replies.
Back