Stephan. Senior User 26 December 2006 #641 Wit op een autoshow is leuk ja. Maar mijn overbuurman heeft een witte 5 serie en geloof mij, voor je deur ziet het er niet uit. Hartje zomer in Florida oke, maar winter in Nederland met mooie wolken is wit echt een pauperkleur.
Wit op een autoshow is leuk ja. Maar mijn overbuurman heeft een witte 5 serie en geloof mij, voor je deur ziet het er niet uit. Hartje zomer in Florida oke, maar winter in Nederland met mooie wolken is wit echt een pauperkleur.
aC'88 push it to the limit 26 December 2006 #642 NIET mee eens een witte auto is hier zeker ook vet! (natuurlijk is het wel leuker in miami ja )
Stephan. Senior User 26 December 2006 #643 Ik kan wel een foto maken. Witte auto in troosteloos landschap als Nederland is gewoon sjakie. Hoe vet je een 5 serie ook vindt, dit is gewoon fout. Hij kocht hem ook omdat hij lekker goedkoop was })
Ik kan wel een foto maken. Witte auto in troosteloos landschap als Nederland is gewoon sjakie. Hoe vet je een 5 serie ook vindt, dit is gewoon fout. Hij kocht hem ook omdat hij lekker goedkoop was })
Daniël Active Member 26 December 2006 #644 Hmm... Je hebt opzich wel een punt. Maar als er een dikke (witte) 6 serie staat, mooi gepoets dan kijk je vast nog wel even om ondanks die in NL rijdt. Ligt dus ook wel een beetje aan de auto.
Hmm... Je hebt opzich wel een punt. Maar als er een dikke (witte) 6 serie staat, mooi gepoets dan kijk je vast nog wel even om ondanks die in NL rijdt. Ligt dus ook wel een beetje aan de auto.
Stephan. Senior User 26 December 2006 #645 Dat is niet lastig, ik kijk bij elke auto om. Maar als je de wasbox uitrijdt, is je auto al niet wit meer.
Dat is niet lastig, ik kijk bij elke auto om. Maar als je de wasbox uitrijdt, is je auto al niet wit meer.
Jay-rune Meuter Biatch 26 December 2006 #646 Ik zou dus geen moeite hebben bij het aanschaffen van een witte auto. Alles meespuiten, laag, velgen, klaar. En wassen dat komt wel goed
Ik zou dus geen moeite hebben bij het aanschaffen van een witte auto. Alles meespuiten, laag, velgen, klaar. En wassen dat komt wel goed
Jules Banned 26 December 2006 #647 eensch met stephan, in nl is t gewoon nie mooi. dubai/florida is dan toch anders
Stephan. Senior User 26 December 2006 #648 Prima, ik maak wel een fotootje. Die 5 is ook alles wit en hij wast hem ook elke week. Het ziet er echt niet uit hoor.
Prima, ik maak wel een fotootje. Die 5 is ook alles wit en hij wast hem ook elke week. Het ziet er echt niet uit hoor.
[5th]Nick The Bad Guy 26 December 2006 #650 Stephan@Spy said: Dat is niet lastig, ik kijk bij elke auto om. Maar als je de wasbox uitrijdt, is je auto al niet wit meer. Click to expand... Wie gaat nou ook zijn auto wassen in een wasbox?
Stephan@Spy said: Dat is niet lastig, ik kijk bij elke auto om. Maar als je de wasbox uitrijdt, is je auto al niet wit meer. Click to expand... Wie gaat nou ook zijn auto wassen in een wasbox?
Stephan. Senior User 26 December 2006 #651 [5th]Nick said: Wie gaat nou ook zijn auto wassen in een wasbox? Click to expand... Bij wijze van spreken dan. Ik was uberhaupt nooit een auto :+
[5th]Nick said: Wie gaat nou ook zijn auto wassen in een wasbox? Click to expand... Bij wijze van spreken dan. Ik was uberhaupt nooit een auto :+
El Barto Yieeehaaaw... 26 December 2006 #652 Wit is hier ook vet, mits er een paar leuk velgen en eventueel bumpers onder zitten. En dan bedoel ik natuurlijk geen autostyle achtige rommel Als je een witte vijf ziet met die achterlijk kleine standaard velgen kan ik me voorstellen dat het er goedkoop (niet af) uitziet
Wit is hier ook vet, mits er een paar leuk velgen en eventueel bumpers onder zitten. En dan bedoel ik natuurlijk geen autostyle achtige rommel Als je een witte vijf ziet met die achterlijk kleine standaard velgen kan ik me voorstellen dat het er goedkoop (niet af) uitziet
Arne Pia Maxiscooter FTW 26 December 2006 #653 [5th]Nick said: Wie gaat nou ook zijn auto wassen in een wasbox? Click to expand... In sommige gemeentes mag je je auto niet meer op straat wassen, Almere bijv.
[5th]Nick said: Wie gaat nou ook zijn auto wassen in een wasbox? Click to expand... In sommige gemeentes mag je je auto niet meer op straat wassen, Almere bijv.
Jorne Turbo Turbo! 26 December 2006 #656 Nope, mag in Hengelo (twente) volgensmij ook niet meer tegenwoordig...
Jay-rune Meuter Biatch 26 December 2006 #660 Sibo said: E46 alpina :W Click to expand... Zo een zag ik pas ook Alpina B3 stond er achterop Goed laag en dikke wielen 8)
Sibo said: E46 alpina :W Click to expand... Zo een zag ik pas ook Alpina B3 stond er achterop Goed laag en dikke wielen 8)