This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "Auto gespot topic"

Status
Not open for further replies.
Zou eens proberen om m'n buurman bij m'n vader z'n maybach 6.2 te fotograferen, staat vaak binnen...
Vandaag nieuwe RS4 gespot (break), DB9 met sportuitlaat, Z4M, en nog wat andere leuke speeltjes

Vind die R classe nog best mee vallen. Voor een 7 zitter heeft die best chill interrieur... en buitenkant is gewoon ef wennen denks.

Bij mij in de straat heeft een buurman een dikke mercedes s klasse V12 gekocht. Ik zal van de week ff langs gaan voor foto's te maken.

verder een andere buurman uit de straat heeft een Rolls Roys Phantom.

En ik zie vaak zat een Bentley GT rijden en een DG9 meen ik.

Kenteken BOY007 en BOY009

Vind die R classe nog best mee vallen. Voor een 7 zitter heeft die best chill interrieur... en buitenkant is gewoon ef wennen denks.

ik vind hem mooi eerlijk gezegd Hier rijdt een 320cdi rondt met mooie velgen eronder, echt een luxe gezinsauto. Als ik nu een vrouw + kinderen had was het toch 1 vd eerste auto's die ik zou overwegen.

edit/ En als ik cash had natuurlijk

ik vind hem mooi eerlijk gezegd Hier rijdt een 320cdi rondt met mooie velgen eronder, echt een luxe gezinsauto. Als ik nu een vrouw + kinderen had was het toch 1 vd eerste auto's die ik zou overwegen.

edit/ En als ik cash had natuurlijk

Hij is niet lelijk, hij is alleen lelijk als "Snelle" auto, maar hij is best mooi in opzichte van een luxury 6 seater MUV (ofzoiets )

Dat is net zoals 500 PK in een ML Jeep stoppen met de ML 63 AMG, het is zo zonde om zo een krachtige motor een voertuig te laten voorstuwen die zo aerodynamisch is als een 2-gezinswoning

Het gewicht van die dingen zitten ook ongeveer in die regio, en dat is gewoon GEEN snelle wagen

Ik hoop dat iemand uberhaupt begrijpt wat ik bedoel

Status
Not open for further replies.