Het grote "auto gespot" topic #9

Status
Not open for further replies.
@Tommy: Ja het viel me al op haha.

@Arne: Je heb echt een goeie keuze gemaakt qua velgen :7 bij nader inzien stom van me dat het in me op kwam om te verkopen. Wil 'm nou toch wel erg graag houden en ombouwen naar een 1.9TDI. In eerste instantie wilde ik 'm verkopen om wat snellers terug te kopen maar kan eigenlijk geen leukere golf 2's vinden :p
 
Blijft een erg strakke Golf, nice job Arne :)
(Valt me overigens nu pas op dat die spiegels op een imo vreemde plek zitten :D)
 
Blijft een erg strakke Golf, nice job Arne :)
(Valt me overigens nu pas op dat die spiegels op een imo vreemde plek zitten :D)

Oud type, met spijltjes in de deuren. Imo het vetste model :)

Velgen blijven dik idd, en dan te bedenken dat ik ze had gekocht voor de GTI :D

Verder een goed plan Rowan! Wel een hele klus, electronisch gaspedaal en zo, kabelboom + zekeringkast van oud type naar nieuw.... Deze motor tunen is geen optie?
 
Het is op het moment ook nog ff een hersenspinsel en ga er ook pas aan beginne zodra ik stalling enzo heb.
Ik wil wel een betrouwbaar blok houden dus daarom ga ik denk ik voor de ombouw in plaats van tunen.
 
27xl11e.png


moest wel redelijjk gas intrappen om hem wat bij te houden, wat een dikke bak is dat in het echt :)!
 
Ook leuk idd, al heb ik liever de Golf 4 R32. :# Moet er gewoon een keer komen eigenlijk! :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top