Het grote "Auto gespot topic" #7

Status
Not open for further replies.
telefoon dump

98fr55.jpg


lieuwe :p
w97dkp.jpg


3eavl.jpg


9786z6.jpg


33oqmc6.jpg


33blkq8.jpg


i1xpax.jpg


25i88s2.jpg


29pw783.jpg


30ksz2t.jpg


ei37yv.jpg


zmee8l.jpg


2unx3so.jpg


11l1xd5.jpg


sxktgp.jpg


m924g2.jpg


24bt79t.jpg


zo.
 
Hoe verneuq ik een bmw 3 serie...

En heeft Lieuwe daar nou een prent onder de voorruit zitten?:p
Fout geparkeerd, net als 100 andere golfjes:p
 
Je hebt het over de M3 hoop ik:p
De achterkant en interieur van de R35 zijn wel te doen, maar verder vind ik het lijnenspel gewoon niet kloppen op de 1 of andere manier.
 
R35 ja :p

Ik ben zelf niet echt fan van BMW. Ik vind de oude modellen mooi. Een aantal nieuwe modellen vind ik ook wel mooi. Bijna alle "sport" versies vind ik wel mooi.

Geef mij maar een RS4. Vind ik mooier dan een M3. Niet dat die M3 niet wreed is :)
 
Die GTR stond ook meteen 30 man omheen toen ie ff op de parkplatz stilstond.
Was zo te zien een amerikaan, zal wel ergens op een legerbasis hebben gezeten.
 
Alweer ff terug maar kwam de foto's tegen...

Op z'n rally geeft het wel een goed beeld hoeveel impreza/lancer evo's er in nl rijden, stikt ervan op de parkeerplaatsen erom.

Stond zelfs nog een e30 m3 (Volgens rdw site is het een 318i :+ in beige kleur), had hem niet echt goed bekeken maar leek mij een echte, welis waar in de staat van een aardappel en met 360K op de klok:D

Afbeelding039-1.jpg


Afbeelding047.jpg


Afbeelding063-1.jpg


Afbeelding065.jpg


Afbeelding070.jpg
 
Last edited:
Die GTR stond ook meteen 30 man omheen toen ie ff op de parkplatz stilstond.
Was zo te zien een amerikaan, zal wel ergens op een legerbasis hebben gezeten.

Was dat in de buurt van Grafen Whore oid? Richting grens van Tsjechie? Daar zit zo`n kamp namelijk en de kk wat reden daar dikke bakken rond :X Zaten gewoon autodealers op t kamp ook, spotgoedkoop. Mustangs etc.
 
[ir]http://i38.tinypic.com/k3982q.jpg[/ir]

spot van de dag 8)

cossie :~

Alweer ff terug maar kwam de foto's tegen...

Op z'n rally geeft het wel een goed beeld hoeveel impreza/lancer evo's er in nl rijden, stikt ervan op de parkeerplaatsen erom.

Afbeelding039-1.jpg


echt prachtige wagens die evo:love: Wij moeten altijd die banden monteren voor henk vossen, wat een stugge dingen. Die moeten soms tot 7 bar opgepompt worden willen ze om de velg heen springen 8P

img1591.jpg
 
Hij viel mij net pas op eigenlijk:p

Blijft uiteraard ook dik!8)

Edit: heb het over die cosworth he:p
 
Last edited:
Was dat in de buurt van Grafen Whore oid? Richting grens van Tsjechie? Daar zit zo`n kamp namelijk en de kk wat reden daar dikke bakken rond :X Zaten gewoon autodealers op t kamp ook, spotgoedkoop. Mustangs etc.

die kampen zitten door heel duitsland jus.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top