This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "Auto gespot topic" #3

Zat er toevallig in de hummer een DJ instalatie achterin? fakking grote boxen enzo. zoja dan komt die hier uit de buurt, Red Bull promo team voor feesten zit draaitafel in die h2 enzo die ze eruit kunnen schuiven
 
Dat onderste red bull ding kwam ik een paar maandjes geleden tegen in de file, 2 chicks erin die een red bulletje aanboden. 8)
 
Dat onderste red bull ding kwam ik een paar maandjes geleden tegen in de file, 2 chicks erin die een red bulletje aanboden. 8)

Nu zaten er ook twee chicks in 8)

Zat er toevallig in de hummer een DJ instalatie achterin? fakking grote boxen enzo. zoja dan komt die hier uit de buurt, Red Bull promo team voor feesten zit draaitafel in die h2 enzo die ze eruit kunnen schuiven

Ik heb niet de kofferbak kunnen zien. Maar ze reden richting Groningen. En daar is deze hele week feestweek, dus waarschijnlijk gaan ze Red Bull daar promoten...
 
Dat Red Bull Promoteam is van een zusterbedrijf van m'n werk, heb die dingen al heel vaak zien rijden.
 
Wat auto's die ik heb gespot op vakantie :

m5 touring (kutkwaliteit , gsm van me pa ) :



nog eentje :


Is dit niet gewoon een 5-serie met M-pakket

Schoonpappa heeft er ook een met M-pakket 335D. Onder die op de foto's zit ook 18'' en M5 heeft 19''
 
Nee, dit zijn echte. M5 heeft geen mistlampen, M-pakket wel

Verder is de grill anders, net zoals de spiegels en nog wel meer kleine dingetjes.
 
remmen voor gev. schijven, 348 mm
remmen achter gev. schijven, 345 mm
bandenmaat 275/35R19
draaicirkel 11,4 m


Moet dat @foto 19'' zijn?

Edit; Broer van me gf heeft de mistlampen eruit gehaalden dan lijkt ie er precies op Is dezelfde kleur als hierboven
 
In Frankrijk ook nog wat tovs tegen gekomen op de snelweg.
Vrachtwagen met 6 BMW M5 Tourings er op

Kon helaas geen foto maken want me camera lag ergens onder alle spullen begraven helaas
 
deze hebben ook nog de roosters in de zijflanken. Denk gewoon een echte dus