Het grote "Auto gespot topic" #3

Alles dat Duits is, is lelijk.

klum-heidi-photo-heidi-klum-6227243.jpg


Valt best mee hoor :p
 
vandaag Carrera GT, Viper, Gallardo, F430, Rolls Phantom, GT3 RS, RAM SRT/10, 240ZX 8), Civic Type-R 2x (FN2), Donkervoort D8, Lancer VIII enzo gespo(r)t


ik post vanavond nog wel pics
 
*hapt niet en lacht om de BMW M-sport avatar*

idem :D

Stephan, vaak snap ik jou nog redelijk... Maar uit alle 911 reeks, alleen een Carrera 4S opnoemen :D... (Alsof juist die zoveel afwijkt van een standaard carrera... wat dus niet zo is :))
 
Assen :)

Ik heb twee rondes leuk met een Carrera 4s (oud type) gespeeld, hij kon alleen niet bijblijven.

Toen kwam ik die Evo tegen, maar die was een maatje te groot.

Carrera GT zag ik alleen in een flits voorbij zoeven 8) Wat een machtig apparaat!!

www.racentegenkanker.nl (hier waren we)
 
*hapt niet en lacht om de BMW M-sport avatar*

Was idd sarcastisch...Die jongen kan van een scoop afleiden dat het een lelijke auto is/wordt. Ding zit verdomme volgeplakt enz...Ik denk dat het iig wel iets leuks gaat worden en het gaat opnemen tegen de Cls. Wrs. zei hij wat anders als het een Alfa scoop was.

Deutschland ownt :W:W:W
 
Last edited:
Volgens mij hadden ze bij de 996 voor de 1ste keer vierwielaandrijving?

Nee hoor, ik heb het even gecheckt.

Dacht zelf dat het bij de 993 voor het eerst was, maar zelfs het model Dáárvoor had al een Carrera 4! (1988 )
 
Last edited by a moderator:
Was idd sarcastisch...Die jongen kan van een scoop afleiden dat het een lelijke auto is/wordt. Ding zit verdomme volgeplakt enz...Ik denk dat het iig wel iets leuks gaat worden en het gaat opnemen tegen de Cls. Wrs. zei hij wat anders als het een Alfa scoop was.

Deutschland ownt :W:W:W

Helaas lees ik vrij veel op autoblog, waar ik al meerdere foto's van de Panamera gezien heb.

Maar sorry hoor, maar deze Carrera 4S met deze velgen is gewoon echt kneiter mooi, en de 997 targa vind ik trouwens ook zeer mooi, stond er zondag nog achter en hij is echt :~

Porsche997Carrera4S.jpg
 
Platgeslagen kevers dat het zijn....
Owja, Ferrari's en (in mindere mate) Porsches komen me mn neus uit na een weekendje ring.
Mislukte posers met die italiaanse scheithokken die alleen maar stoer gas kunnen geven als er veel mensen in de buurt zijn, maar op de ring zie je ze niet (terwijl dr meer van die dingen rondreden dan dr gemaakt zijn zo ongeveer).
Die Porsches dan weer wel, maar die maken in 99vd100 gevallen zo'n ranzig kutgeluid dat je dr vanzelf iets tegen krijgt.
Of dat komt doordat ik 's morgens om 8 uur wakker werd geragd door die dingen :P

[/porsche-ferrari flamemodus]
 
Oke daar heb je een punt. De meeste supercar rijders, rijden hun bolide niet waarvoor hij gemaakt is. Maar aan de andere kant, ze willen er natuurlijk wel vaker van genieten :D
 
Gebruik je Ferrari dan voor het touren en een ragding (m3 ofiets) om te gummen zou ik zeggen. Maar ja meestal willen die mensen overal kunnen patsen en dan op de ring geknalt worden door een 325...
 
Tja, je kan het hun toch ook niet kwalijk nemen dat ze niet kunnen rijden of wel?

Met top gear had die sabine schmidt toch ook jeremy clarkson hard gedisst met die race van de 200 pk jaguar diesel tegen een ford transit. Ze had welliswaar geen betere tijd, maar wel op 6 seconde er vandaan.

Moet JC zich dan schuldig voelen? Nee toch, ze rijdt gewoon beter.
 
Geloof mij maar dat echt 90% ofzo goed kan rijden met een ferrari en porsche. Maar zou jij het risico gaan lopen om schade op te lopen... gewoon om even een ''snelle ronde'' te maken.
 
Back
Top