Het grote "Auto gespot topic" #3

Geloof mij maar dat echt 90% ofzo goed kan rijden met een ferrari en porsche. Maar zou jij het risico gaan lopen om schade op te lopen... gewoon om even een ''snelle ronde'' te maken.

Ik denk eerder andersom hoor, dat 90% niet kan rijden.
Maar ik denk dat eerder die 10% naar de ring gaat, en niet die 90% die niet kan sturen.
 
Maar bij de Ring gaat het er meer om hoe goed je de baan kent!

Die carrera waar ik op Assen tegen reed was btw een 993, ik reed in een S2000
 
Tja, je kan het hun toch ook niet kwalijk nemen dat ze niet kunnen rijden of wel?

Met top gear had die sabine schmidt toch ook jeremy clarkson hard gedisst met die race van de 200 pk jaguar diesel tegen een ford transit. Ze had welliswaar geen betere tijd, maar wel op 6 seconde er vandaan.

Moet JC zich dan schuldig voelen? Nee toch, ze rijdt gewoon beter.

Als je van een vrouw verliest moet je je idd schuldig gaan voelen, wel kicke aflevering trouwens :P
 
Ik denk eerder andersom hoor, dat 90% niet kan rijden.
Maar ik denk dat eerder die 10% naar de ring gaat, en niet die 90% die niet kan sturen.

ja vast, 90% van de ''autoliefhebbers'' kan niet rijden :+.
(ik zeg niet dat iedereen op het circuit kan rijden, maar ze kunnen heus wel met de pk's omgaan...)
 
Iedereen die een weekje een 360 modena (of wat dan ook) heeft kan er dan wel in rijden ja. Maar rijden in de zin van niet crashen, niet in de zin van hard gaan op een circuit.
 
Beetje eindeloze discussie....

Ontopic!

Niet zo heel bijzonder, maar toch vet 8)
[Ir]http://i10.tinypic.com/63cx6cl.jpg[/Ir]
 
Bij me overburen staat de laatste tijd ook vaker echt een vette wagen...
een zwarte Golf V, wat andere velgen... en dan 4 nette pijpjes (die zwart zijn 8)).
Hij kwam vandaag langs rijden, hoorde wel een dikke pssjjttt.

Maar is echt een hele nette wagen, is net alsof die zo uit de fabriek is gekomen! zal wel eens een foto maken als ik hem weer zie!
 
Back
Top