Het foute auto en motoren topic

Status
Not open for further replies.
seite_1.jpg
 
wat moet er dan in zo contract staan, dat je bv het logo moet laten zitten :S
Staat onder andere in dat de auto voor service en reparatie altijd (ongeacht woonplaats van de eigenaar) naar de Bugatti fabriek in Frankrijk moet. Verder mag je niets aan het uiterlijk wijzigen zonder toestemming van de fabriek (paintjob, velgen etc)
 
een smart mag je 'tunen'
zijn toch al schijthokken :W

idd. hier in t dorp rijdt echt ZO'N kansloze gast he, rij ik ergens, hoor ik opeens BWAAAP achter me, zit die idioot weer achter me te pushen met zn SMART fortwo inc. No Fear sticker en brulpijp...
 
[ir]http://misc.nfscars.com/fout/dgba4b.jpg[/ir]

Dees rijdt/reed wellis rond in Den Haag (tenzij er nog meer audi's zijn die er ongeveer zo uitzien:X)

Echt niet te harden dat ding|(

Idd, heb hem ook wel eens zien rijden. In de buurt van scheveningen dacht ik.

Ik zag hem laatst ook te koop staan. Ben benieuwd welke nerd die zal kopen.
 
idd. hier in t dorp rijdt echt ZO'N kansloze gast he, rij ik ergens, hoor ik opeens BWAAAP achter me, zit die idioot weer achter me te pushen met zn SMART fortwo inc. No Fear sticker en brulpijp...

je woont toch niet toevallig in almere? khad hier zon beetje een zelfde ervaring, ik hoorde een zeer luid optrekkende auto, ik denk hmm dikke porsche ofzo, ik kijk, is het zon schijt fortwo
 
main.jpg



Ah men te vet 8P

Jezus wat n velgen heeft dat lelijke gedrocht. Kan me niet voorstellen dat zulke brede poten lekker rijden. Kan me überhaupt niet voorstellen dat je op je gemak in zo'n auto zit :P

Opzich is het wel knap werk idd :)

main.jpg


main.jpg


main.jpg


main.jpg


Toch n paar mooie prenten voor t slapengaan 8)
 
na aanleiding van een topic die ik tegen kwam op tweakers,

post hier de meest foute auto's zodat de mede forummers kunnen lachen, hoe sommige mensen de auto wel niet verkachten :)

[ir]http://misc.nfscars.com/fout/dgba4b.jpg[/ir]

Hahahahaha, ik heb dat ding een keer in het echt gezien en ik wist echt niet wat ik zag.
Heb ff rustig een rondje om de auto gelopen, maar ik wist niet wat ik zag.
ik heb me echt kapot gelachen om deze auto en de eigenaar stond er ook niet bepaalt trots naast eigenlijk, gheghe
 
Jezus wat n velgen heeft dat lelijke gedrocht. Kan me niet voorstellen dat zulke brede poten lekker rijden. Kan me überhaupt niet voorstellen dat je op je gemak in zo'n auto zit :P

Opzich is het wel knap werk idd :)

*pics*

Toch n paar mooie prenten voor t slapengaan 8)

Die Porsche! :'(:'(

/edit RUF
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top