Foute Auto en Motoren topic #4

Status
Not open for further replies.
Helaas. Deze advertentie bestaat niet.
Niet getreurd, op Marktplaats.nl kunt u bijna altijd een ander, vergelijkbaar product vinden.

:(
 
Dat wil iedereen natuurlijk!

Of hij kon geen afstand doen van dat hok. Omdat ie er al 7000 euro aan rotzooi heeft ingepompt:p

Ik zal eens ff kijken of er ergens een foto op internet staat van een eindbaas golf IV hier in Dordt.
 
VW-model-285.jpg


Dit ding heb ik nog gespoten8P


VW-model-287.jpg

Achter die mazda6 dat rechter figuur ben ik:p


VW-0-20216.jpg

Dit is dus een VW Gol. GEEN Golf, maar een GOL. Exclusief voor mexicaanse markt dacht ik
VW-Corrado-11467.jpg

VW-Corrado-31530.jpg

:'(
VW-Golf-73135.jpg



Kan de eindbaas ff niet vinden:p Mensen die hier vandaan komen weten wel welke ik bedoel. 2 kleuren gespoten, (Bovenkant uni blauw en onderkant uni zwart) en als je denkt dat dat lelijk is, moet je de rest er maar bij denken om vooral te kunnen kotsen:p
 
Die Gol is niet exclusief voor Mexicaanse markt. Heb ze een maand terug in China gezien, heb er zelfs foto's van :p Ook VW Santana's
 
VW-model-285.jpg


Dit ding heb ik nog gespoten8P



Achter die mazda6 dat rechter figuur ben ik:p



Dit is dus een VW Gol. GEEN Golf, maar een GOL. Exclusief voor mexicaanse markt dacht ik
plaatjeimg]
[img]plaatje
:'(



Kan de eindbaas ff niet vinden:p Mensen die hier vandaan komen weten wel welke ik bedoel. 2 kleuren gespoten, (Bovenkant uni blauw en onderkant uni zwart) en als je denkt dat dat lelijk is, moet je de rest er maar bij denken om vooral te kunnen kotsen:p

Golf 3? Met luchthappers OP de motorkap geplamuurd ipv erin? Bedoel je die?
 
Had hem al eens gezien. Ik vind hem echt super vet.

Binnenkort is m'n golf overgespoten, en heb ik er een extra motorkap bij die netjes moet gaan roesten:p Ik vind het echt mega vet!8)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top