Het Evenementen/Meeting foto-topic #1

Een recente foto heb ik niet ( niet met de huidige wielen... )

Ik ben vooral te vinden, in de buurt van de pitbox van civiclubholland! :)
 
Gister een toertocht gehad met heeeeel veeeel quads (50 stuks)

Vanaf krimpen aan den ijssel, door spijkenisse richting renesse en via de binnenstad van rotterdam weer terug :)

Kom meer foto's, maar dit is wat ik tot nu toe heb.






R1






 
Kick!! Jammer dat ik dat niet eerder wist.. Had k wel ff komen kijke!
Eerste paar fotos zijn in Spijk.
Op het industrie terrein achter De Rijke.
 
Bruut ding die met die R1 motor, vind het er alleen altijd zo fragiel uit zien.. Die achter as enzo..

Edit: :D Lekkere gaap maakt die gozer ook, gvd :p
 
Ik vind die kleine velgjes oerlelijk, zal wel met comfort oid te maken hebben.
Verder staan er gave dingen tussen!
wat voor snelheid halen ze ?
 
Een raptor haalt ongeveer een snelheid van 160 km/u.
Teminste een collega van mij heeft dat gehaalt met dat ding van hem :p
 
Standaard gaan ze rond de 130. Je kan er, net als bij motoren en scooters, van alles aan doen. Dan zit je al snel aan de 160.
 
Is het met die snelheden nog prettig sturen?

Ja prima! Ik rij zelfs met 1 hand als ik wil. Je moet het alleen wel allemaal goed afstellen. En dat was niet bij iedereen goed gedaan.
Ik krijg volgende week een instelbare stuurdemper binnen en dan is het helemaal goddelijk rijden :)
 
Geloof mij. Die as en achterbrug zijn oersterk.

Qua constructie ziet het er wel erg waardeloos uit hoor. Je hebt een hele lange arm van je wiel tot die ophanging. Als je alleen al door de bocht gaat, komt er door die lange arm een enorm moment op die achterbrug, die wil dan torderen. Als je met hoge snelheid door een gat rijdt, komt er nog veel meer moment op die achterbrug.
 
Qua constructie ziet het er wel erg waardeloos uit hoor. Je hebt een hele lange arm van je wiel tot die ophanging. Als je alleen al door de bocht gaat, komt er door die lange arm een enorm moment op die achterbrug, die wil dan torderen. Als je met hoge snelheid door een gat rijdt, komt er nog veel meer moment op die achterbrug.

ik zou nog twijfelen als die brug van rond 20 gemaakt zou zijn, in deze opzet
 
Weet iemand nog een evenement voor komende zomer of eventueel in de winter op het gebied van motoren/auto etc.

M'n ouders moeten even weten wat ik wil als ik slaag.

Moet wel iets zijn waar dingen te doen zijn, want wil niet hele dagen in een hotel koekeloeren.

Ben zelf ook aan het kijken, maar misschien weten jullie nog iets leuks/moois ergens.

Thanks
 
Back
Top