Het beste share programma?

area_51_member

scooterloos
Ik weet niet of het allowed is of niet. Meningen over het beste share programma? Zoals limewire, bearshare, emule dc++ irc etc etc. Ik zoek een aantal muziek tracks die onvindbaar zijn voor mij.. Bij deze vraag ik het. Meningen? En help plz :p
 
Advertisement - register to remove this

ik gebruik niks van die crap,
als er iets slecht is, zijn het zo'n programma's.
mijn pc wordt dan ook telkens zichtbaar trager.
 
ik installeer niks onnodigs op mijn computer,
zeker niet als ik het gewoon simpel kan vermijden.
lmfd dat zo'n spyware killer niet alles tegenhoudt.
 
Itunes. Je bent altijd zeker van goede geluidskwaliteit, de juiste tracks en een snelle download. Al dat voor een zacht prijsje :)
 
Ik heb hier Bearshare, irritante is dat je er een programma bij moet installeren om het gratis te houden...

Napster was pas de shit 8)
 
r0bert said:
Ik heb hier Bearshare, irritante is dat je er een programma bij moet installeren om het gratis te houden...

Napster was pas de shit 8)
audiogalaxy was pas de shit :D

in torrents vind ik mijn soelaas, filemp3.org ofzo
 
Limewire Pro (gratis natuurlijk :p) voor de liedjes, albums etc.

Utorrent voor de torrent files

Napster ownde de shit keihard idd :# Dat is weg :( Napster is wel weer terug, alleen moet je er nu voor betalen...
 
r0bert said:
Ik heb hier Bearshare, irritante is dat je er een programma bij moet installeren om het gratis te houden...

Napster was pas de shit 8)

Ik draai ook op bearshare, maar heb geen last van de irritante programma`tjes. WeatherCast en Save heb ik er namelijk gwn uitgeflikerd 8)

Heb ook een tijdje gebruik gemaakt van Bittorent maar vond het maar niks,

Gerben
 
Jullie met je nieuwsgroepen :+

Campusnetwerk van de Universiteit Twente roeleert de pan uit8)

Downloaden met gemiddeld 1MB / sec

Alle nieuwe shit staat er meteen op zodra het uit is. En vaak nog wel voordat het in de bioscoop draait. Games, muziek, films.. noem het maar op:)
 
Back
Top